
Counter-strike 1.6 oyununda en çok zaman geçirdiğiniz map (harita) hangisiydi 🤔
Ben hala oynadığım için cs_assault_1337 😂
#Gamer #FiqHShott

Counter-strike 1.6 oyununda en çok zaman geçirdiğiniz map (harita) hangisiydi 🤔
Ben hala oynadığım için cs_assault_1337 😂
#Gamer #FiqHShott
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Resimdeki harita birde üste çıkıp sniper ile beklerdim. internet kafe günleri :(
Asault 😂 haritaların isimlerini unuttum.
Aztek vardı galiba 🤔
Karlı bir yer vardı. 😂
Cs_assault de_aztec ve karlı yerde fy_iceworld 😂
Vardı takıldığım başka yerler de ama hatırlamıyorum isimlerini. Geçen yıllarda global ofansif gibi bir sürümünü oynuyordum. Bayağı güzelleşmiş. Ama uzun zamandır elimi sürmüyorum 😂
Lisede öğlen aralarında ya pes 8 oynamaya giderdik ya counter 😂
Yaşlanıyoruz bee :/
Ben ölene kadar bu oyunu bırakmam 😎
Dust-2 tabi ki 😅 yllarımız geçti long beklerken tünelde ses kasarken 😅 orta kapıdan rush atarken hey gidi gençlik
assault upc hey gidi günler be
Bana Assault Canavarı derler:)
Hala oynarım dust 2
Bende oynuyorum steam den mi yoksa ücretsiz indirme mi?
Steam
Bende aynı şekilde ama ben daha çok deathmacht mod oynuyorum uçup kaçıyorum 😂
Dust ve assault
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!