Şu oyunun bağımlısı hastasıyım ya. İntrosunu izlerkenki yaşadığım duygu patlamasını anlatamam. Birde üstüne Battlefield 4 uyarlaması yapmışlar!! Bence çok güzel olmuş ya sizce?
Orjinali <3
Remakesi <3
Şu oyunun bağımlısı hastasıyım ya. İntrosunu izlerkenki yaşadığım duygu patlamasını anlatamam. Birde üstüne Battlefield 4 uyarlaması yapmışlar!! Bence çok güzel olmuş ya sizce?
Orjinali <3
Remakesi <3
Müziğine bayıldığım oyun. Remake hali de çok güzel gözüküyor.
https://www.youtube.com/embed/p1yqxbDs3iE Orjinal ilk hali bu müziğin. Çok epik ve duygusal karışımı bir şey.
www.youtube.com/watch
Buda atari versiyonu. 8bitlerin aralarındaki en iyisi.
www.youtube.com/watch
Duygulandım
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar