Bot ile eş değer bir oyuncu karşınıza çıksa kıyar mıydınız?

Bot ile eş değer bir oyuncu karşınıza çıksa kıyar mıydınız?

Rakibim Olursa Mecbur Öldürmem Gerek 😅 Ama Baktım Beni Vuramıyor Bunu Fark edersem Dururum Oyunun bi Zamanı Beraber takılırız Ama Genel de Ne olacağını bilemedim için Direk saldırırim
Cevap
13Cevap
Direk öldürürüm kanka :D
Oyuna yeni başladığını nereden bileyim 😄 tak diye vururum alışa alışa öğrenip vuracak 🤷♂️
Kıyarım
Öldükçe zoruna gidicek hırslanıcak böyle öğrenicek oyunu
İyilik yapıyorum aslında , bi şey değil
Af etmem , öyle öyle ogrenir.
Oyunda cemi olup olmadigi belli olmaz pek. Kafasini gordugum gibi lobi olur
Kıyamam ve onun beni öldürmesini beklerim. Çünkü iyi insan olmak bunu gerektirir
ne alakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@kimsekimiste200 çünkü bunu yaparsam cennete vip üye olarak girerim. Vip üyeliklerde sınırsız konuşma oluyor. Bu fırsatı kaçıramam
x: bugün allah icin ne yaptin
hyperernergy: pubg de yeni baslayan birini vurmadim fkjsdfjjdks
@kimsekimiste200 aynen öyle. Hem böylece sevap pointleeim çoğaldıkça birikmiş sevap puanlarımı bir sonraki market alışverşimde de kullanabilirim. Bir taşla 97 kuş.
senin kafadan lazim bana kjkjdfsjkfjkds
@kimsekimiste200 buyur o zaman al. Bana lazım değil. Meeeeleyip hayatıma devam edebilirim
😼
Pusu atar sağına soluna bomba atarak oynarım onunla önce sonra tararım shshshs
Sadece pes ve ets oynadığım için kimseyi öldüremiyorum. : ))
Kişiye göre değişir. Bazen kıyarım, bazen kıyamam
Ruh halime göre değil. Karşımdaki kişiye göre değişiyor
Mobil legends de oyuna başlamadan önce karşına gelen kişileri görebiliyorsun
Profile göre veriyorum
Kıyarım becerebiliyorsam wjksjwk
Oyuna bağlı genelde kıyarım :D
Acımak yok, acımam.🎮
Hayır ilk başta herkes oynamasını bilmez bande ilk oyunum iyi değildi şimdi eskisinden daha güzel oynuyorum bile
Bazen acıyıp benim eski bot zamanlarım aklıma gelip yenilirim bilerek.
Tanidigim biri miymis
he kiyarim niye kiymiyim babamin oglu muuu 😼😼
nerden bildin aferin cözmüssün beni
Ulan oyun derken oynayasımı getirdin
Biraz dalga geçip öldürürüm.
Acıma yetime, döner vurur 🍑üne demişler
Valla bana kıyıyorlar, ben de kıyarım 😄
Her yerdesin 🙂😃
😅😅
Sogan esprisi yeterli oldu mu 😃
Yetmiş galiba 😄
Sevindim o zaman sıra sende 😃
Ben yapamam 😄
hep keserim
Delik deşik ederim.
İçinden geçerim
Ne alaka dhakdslf
Kıyamam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?