
Oyunlarda ki karakterlerden birine hiç aşık oldunuz mu 🤔
Herkesin ilk göz ağrısı bu kadındır 😍😂
#Gamer #FiqHShott

Oyunlarda ki karakterlerden birine hiç aşık oldunuz mu 🤔
Herkesin ilk göz ağrısı bu kadındır 😍😂
#Gamer #FiqHShott
Lol'de biçok kişiye abayı yaktım ama bu çok başka bi boyut>>>>>

Cevap
12Cevap
Yok be o kadar değil :D
Evet olmuştum
Aşık olmadım ama görünüş olarak beğendiğim herolar vardı. Gus 😍 & Haya
Kitanaya aşığım sanırım
Left 4 dead 2 den ellısa
Oha l4d2 oynayan kız çok iyi djsksjks
@Tttuufffhj 😳🥹😍
İlk göz ağrım resimde 🔥☺️
olmaz olur muyuz witcher 3 yennefer ve triss
Lara Croft aşkım neredesin? 😍
Görselde ki hanım abla favorimdi
Need For Speed Carbondaki kıza aşık oldum
Kratos xD
:D
Her çocuğun ilk aşkıydi bu ablamiz
Olmadım
Haha ben her gördüğüme aşık oluyorum
Aynen
Albedo benim.
Hayır olmadım 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?