Söylerim ama kırıcı bir şekilde pek söylemem. Tabi öyle söylenmeyi hak edenler de var ama neyse :D Ben genelde kendisini geliştirmesi amacıyla söylerim.
Boost yapıyordum bir ara Takıma küfür ettiğim zaman, karşında bla bla var free kasmışsın biliyormuşsun gibi konuşma falan derlerdi onlar geldi aklıma bi tık rage geçirmiş olabilirim, yorumunu gördüğümde.
challenger elo takımımda kayle, kassadin vs var geri kalanlar da scale eden champlardı. dk 45 falan fight atıp oyunu kaybediyoruz.
kağıt üstünde scale edersin etmesine de doğruları yapmazsan scale olmanın ne anlamı var. Her neuse fotoyu da öylesine attım zatn ilk gördüğüm fotoyu attım.