Türkçe
Yabancı
Karışık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben oyun oynadığım zaman genelde türkçe pop dinlerdim 😅 Listemde arada birkaç tane yabancı şarkılar da olurdu, onlar da çalardı. O şarkılarda pop olurdu. Pop böyle hareketli şarkılar dinlemek oyun performansını arttırıyor sanki
Evet bende eskiden Aleyna tilki nin o ilk şarkısımıydı neydi onunla beraber efsane oynuyordum şimdi pop olarak Pembe mezarlık ve barış akarsu - ıslak ıslak var listemde rap de var ceza falan yani bunny yapmama engel olmayacak havaya iyi sokacak şarkılar var hem yabancı hem türkçe 😄
Cevap
5Cevap
Oyunun kendi müziğini ama rol yapma gibi açık dünyada sadece doğa sesleri
Asphalt 9 oynarken bazen oradaki yabancı müzikleri dinlerim vs
Bende asphalt 8 den bir tane şarkı indirmiştim hala dinliyorum adı da Kasabian - Underdog
The score Legend bu da güzeldir.
Onu zaten 6 Underground filminden almıştım 😄 hala dinliyorum the score glory ve the fear da var
Teşekkür ederim 😊
Oyuna göre değişiyor
Oyunda Müzik Tercih Etmem o ortama Odaklanirim
Oyun oynarken hiç müzik dinlemem
Haluk levent
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?