
Counter-strike 1.6 oyununda çok iyi bunny yapabiliyor muydunuz 🤔
Ben hala oynuyorum ve adamları delirtiyorum 😂

Counter-strike 1.6 oyununda çok iyi bunny yapabiliyor muydunuz 🤔
Ben hala oynuyorum ve adamları delirtiyorum 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yapıyordum
CFG kullanıyordum. 2K küsur hızlara çıktığım oluyordu. O zaman hızlı bunny aşırı yaygın değildi. Jail oynarken isyan atmadığım el yoktu :D
Bende şimdi cfg kullanıyorum herkes kullanıyor daha doğrusu ben bilmiyor muşum bende diyorum bunlar nasıl beni vuruyor nasıl böyle bunny yapıyor meğer internetten yapılı ayarlar ile dosya atıyorlarmış da haberim yokmuş 😄🤷♂️
Bunny hastalıktır be reis
Aynen öyle video çektim tiktoka attım herkes hile diyor ne hilesi arkadaş bu oyunda olan bir şey 😄
Hahahahahahah
Hayır
cl_forwardspeed 99999999 Red Bull bas tamamdır
Evet
Hiç oynamadım
Hayir