
En sevdiğiniz oyun karakteri ile arkadaş olsanız nasıl bir arkadaşlık ortaya çıkardı 🤔
Benim Tommy ile arkadaşlığım efsane olurdu 😊
#Gamer #FiqHShott

En sevdiğiniz oyun karakteri ile arkadaş olsanız nasıl bir arkadaşlık ortaya çıkardı 🤔
Benim Tommy ile arkadaşlığım efsane olurdu 😊
#Gamer #FiqHShott
Küçük cadı lylia ile arkadaş olursam sağlam kimse kalmaz 😂🎮😋
Cevap
8Cevap
Harika olurdu. serious sam karakteri
Gusion ve Lunox ile müthiş üçlü olurduk ımm bebekler 💜
Identity V Naible arkadaş olurdum ortalığı birbirine katardık çok eğlenirdik
Yani şimdi tomb raider ile nasıl güzel bi arkadaşlık yaşayabilirimki
Cpt. "Soap'' MacTavish ile gelen geçene saldırır idik sanırım 😅
Reyna ile ortalığın anasını belleyebilirdim
Tommy Vercetti :) eğlenceli olurdu
Gordon Freeman ile headcrab avına çıkardık
herkesi öldürürdük sanirim sfkjfjkdsk
Oyun oynamıyorum
Ezio Aldotori
Ondan işte yazamadım 😀
Kenkslik hdjejejje
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?