Hangi Mortal Kombat 11 karakteri favoriniz?
#Soojin #Jende
Kitana ve Sonya'ya aşığımm

Hangi Mortal Kombat 11 karakteri favoriniz?
#Soojin #Jende
Kitana ve Sonya'ya aşığımm

Ben kanoyla baya yüksek lige çıkmıştım. En sevdiğim o ❤
Bir introsu hiç iyi değil
Güzel mi cidden HWJZHSBSHS
Anladım

biri kitana mı dedi :D nickimizden belliyiz biz :D
Gıcıksın

güzelliğine yazık olmuş :D
Gel lan oyuna diyesim geldi de şimdi yenilirsen üzülürsün kıyamam
en güzeli kitana güzelliğine dokunmam istemem onun :D nede olsa prenses :D
Prensesin elbisesi kan olmasın
ateşe yaklaşırsan elbisen yanar :D
O yüzden gitsin başka yerde oynasın Scorpion
sen sarayında otur biz yeraltındayız :D
Peki :D
:D :D
teşekkürler :)
Rica ederim scorpion
Friendship yaptım say wbxnsbsb
tamamdır :)
Cevap
11Cevap
Kitana olabilir
sonya 30+ olan herkesin ilk aşkı ama benim gönlüm chun-lee deydi cmcmc bu arada Sub-Zero adamdır gerisi yalandır ckcl
Sub zero bizim dondurmacı yaa iyi adamdır
aga kimdi hatılramıyorum ama bi tane silahlı fişeq karakter vardı :d
bide joker
Erron black silahlı mesela
Bilirim ben shsjshsb
Scorpion 😈🗡️
Bu oyunu bilmiyorum.
Kitana de o zaman
Tekken Jin Kazama yım
Mk11?
Oynamadim, bilmiyorum
Scorpion 💀
Scorpion
Sonya Blade :)
İzlemedim bilmiyorum
@axiakrep hdjshdn aynen
Ne oyun ne film aram yok kusura bakmayın 😀
Bu tarz oyunlar oynamıyorum yq
Spzero
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar