Hiçbir arkadaşım oynamıyor tek başıma oynuyorum ama hevesim kalmadı dünya oluşturuyorum hemen sıkılıyorum elalem arkadaşları ile oynuyor ben yapayalnız oynayasım var ama sıkılıyorum tek başıma

Hiçbir arkadaşım oynamıyor tek başıma oynuyorum ama hevesim kalmadı dünya oluşturuyorum hemen sıkılıyorum elalem arkadaşları ile oynuyor ben yapayalnız oynayasım var ama sıkılıyorum tek başıma

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Modlu güzel oluyor arkadaşlarlada server kuramıyoruz artık orijinal olmadığı için oyun
mod derken?
Farkı mod paketleri oluyor ya makine modları uzay modları büyücülük ormancılık için farklı modlar onlardan bahsediyorum
5. sınıfı geçtiğinde oynayacak bir sürü arkadaşın olur :D
annen öyle demiyor ama :P
Kardeş değiliz :D
annen çok beğenmişti ama :)
E hala kardeş değiliz :D
Farklı oyunlar oyna bulursun.
Bende swvgilimden yeni ayrıldım bunalımdayım beraber oynayalım
Mobilden mi oynuyon
hyr pc
Hep kendi başıma rastgele binalar yapardım nası oynicaz bida
İlkokul oynuyo onu artık
beraber oynayabiliriz istersen