10 Çok iyi
1 Kötü olarak düşünün. Ben tüm seriye 7/10 verirdim :D

10 Çok iyi
1 Kötü olarak düşünün. Ben tüm seriye 7/10 verirdim :D

7/10 derim.
Gta V hikayesi daha iyi ve uzun olabilirdi.
Gta vice city ve san Andreas hikayesi, Gta V'te olsaydı tüm oyun için 10/10 derim.
Vice City ve san Andreas kendine zamanına göre grafiği ve hikayesi ile çok iyiydi.
Gta 4 çok beğenmedim
Gta 3 de çok iyiydi. Hikaye olarak
Oynamadığım İçin Konusuna Haritasına Puan Veremem Ama Grafik Kalitesine Tam 10 Puan Veriyorum ⭐ Çünkü Gerçekten Grafikleri Çok Başarılı Oyun Gerçek Hayat Gibi Mobil Platform da da Gta Benzeyen Açık Dünya Serbest Araba Sürme Oyunu Var Car Parking Multiplayer Android Ve İos Platformu Oyunu Bi GTA Olamasa da Mobil Versiyon da Çok Başarılı
Çok fazla oynadığım söylenemez çok öncelerden mesela 2006-2007 yıllarında oynadım ancak çok da öyle beni saran oyun olmadı. Genel olarak counter strike call of duty far cry, Wolfenstein oynadım, Bir de FIFA 2005 FIFA 2006 FIFA 2007 FIFA 2008'den sonra pes 2010 PES 2011 PES 2014 en son pes 2016 oynadım
Cevap
22Cevap
Gta V i online olarak uzun süre oynadık ama genel olarak gta düşkünü değilim 7/10 eder bence
Vice City ve 5’i çok fazla oynadım, diğerlerini tadımlık denedim.
8 veririm ya muazzam eğlenceli ama görev dışı daha özgür takılabilmeliydik. 😂
gta vice city ve san anderas zamanına gore efsana ıdı 10/10
Gta serisine 6/10 veririm. Sana 15/10 veriyorum.
GTA san Andreas 10 rahatlikla alir caginin otesinde bir oyundu çünkü.
Hiç sevmediğim kesinlikle gta 4 hiç keyif almadım 10 üzerinden de 7 veririm
10 üzerinden 8
Oyun çok güzeldi ama PC'de çok sorun çıkarıyordu
10 üzerinden 8.5 veririm
6 veriyorum hikaye ve dünyası iyi
7 Vereyim
Sadece san andreas biliyorum ona da puanım 10
Ben çocuksu oyunları sevmiyorum be canoski
En sevdiğim oyundu bir zamanlar 8
8.5.
Yedi veririm.
8 veririm.
8 sekiz
7/10
9,99 verirdim
8/10
GTA - 8 puan
5 yeter
Bende 5 verdim
Gta 8 puan
Ben 8 derim.
9 verdim
9 veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?