Abi niye ayrılmayı hak etsin Allah aşkına. Bu kadar kolay mı adam oyun oynuyor diye ara mı bozulur. Uyuyacaktır uyku tutmamıştır gitmiş bı iki el oyun oynamıştır yapmayın yahu... Kız da olsa erkek de olsa bunu yapan ne diyebilirsin ki yapmış. sevgi bu kadar kolay bitmemeli...
Yalanlar ilişkinin en büyük düşmanı. Dese ki aşkım ben birazcık oyun oynayacağım ama merak etme bunu telafi edeceğim dese tamam derim ki telafi edilecek bir durum da yok zaten. İstemiyorsa konuşmam. Ama yalan varsa işin içinde bu alışkanlık haline gelir ve farklı konularda da sürekli yalan söyleme ihtiyacı duyar. Uzak dursun öyle bir iliki benden.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yalan söyleyen bir insan hele ki bunu oyun için yapıyorsa ayrılmayı hak ediyordur. Bağımlılığın her türlüsü kötüdür. Sigarası alkolü kadar oyun bağımlılığı da ciddi bir sorundur. Bağımlılığı olan herkesin bundan kurtulmak için çabalamasını tavsiye ediyorum. 😇
Hak ediyor bence oyun oynayacağım demek bu kadar zor olmamalı. Sürekli ilgi bekleyip bir oyun oynamaya müsaade etmeyen sevgili de ayrılmayı hak ediyor😅
Sevdiğimiz , ileride evlenmeyi düşündüğümüz insana karşı sorumlulukları yerine getirmek ve yalan söylememek gerekiyor tabiki de :( Çok yanlış. Haber vermeli açıklamalı en azından. Saklamak , sevmeme durumunun göstergesidir zaten.
Dostum inan ki manitayla alakası kesinlikle yok bunun tek zevkimiz oyun olduğu için onunda buna fırsat vermediği için kendi halimizde oyunumuzda takılıyoruz bence bunda ayrılacak bisey yok abi clubte dans etmesinden oyun oynamazi iyidir 😄
hak ediyor. genelde buluşmaları iptal ediyorlar veya oyun için söylemedikler yalan kalmıyor. dün buluşucaktık 15 dk bekledim gelmedi sonra baktım mesaj atmış şaka yaptım ben oyundayım gelemem :)
tabii ki hak ediyor düşünsene sadece seni oyalıyor seninle konuşma gibi bir niyeti lüksü yok Sen ona artık sıkıcı geliyorsun Bu durumda sence sen ne düşünürsün