Oynadığınız oyunlarda araba sürüşünüzü beğeniyor musunuz?

Oynadığınız oyunlarda araba sürüşünüzü beğeniyor musunuz?

Hayatımda pek araba oyunlarıyla iç içe olmamış biri olsam bile kusursuz sürmeye çalışırım.. Çok bağırırım onun kıvamını tutturmaya çalışırken.. Mükemmelliyetçilik damarı işte.. Yine de bi 4 veririm..
Cevap
22Cevap
5 puan veriyorum
Ets2 oynuyorum. Tırı mouse ile kontrol ediyorum. Elim alıştığı için tek oynarken sol şeritten 170 sabit gidiyorum. Sürüşüm iyidir herhalde ya. 😅😅
ben 5 üzereyi 5 verim çünkü ben daha bir yarısan varsa bir kere bile duvar carpmadım dift felan off
4 veriyorum
güzel sürerim istediğim gibi modifiye edebilirsem arabanın kontrolünü güzel sağlıyorum :)
5 de 5 ama tam güzel giderken bir araba önüme çıkınca o zaman işte küfürü basıyorum bir de kırmızı ışıkta 😄
Kendime yıldızlı bir çift sıfır veriyorm teşekkürler
Ögret
Üff ne oynardım hee 8 vereyim ben çok güzl sürerdim yoldan kaçın🚘
Ha 5 ha 10 üzeri fark eder mi
5 olsun o zaman çok severim araba☹
2 veririm. Pubg de hic iyi araba suremezdim. Ben grubun hilecisiydim. Herkes beni çok çalışıp iyi sprey atabiliyorum saniyordu. Ama config kullaniyordum.
Araba yarış oyunlarında kendine güvenen varsa gelsin.
4 puan veriyorum. 😂😂
-5 veririm o kadar beceremiyorum ki, gerçekte denedim gerçekte daha da kötü beceriksizim
Çok iyi çarparım🤣
4.9 veriyorum , virajları iyi dönerim 😄
Düz süremiyormuş bir de lkxkldfg
asgshdjd o yüzden 5 vermedim
Bsdfds
Seninkine 5 puan
Sen Romeo mu
Bir türlü viraj alamadığım için 4
0/5: Yarışları tarla biçerek kazanıyorum🥇🏁🏎️
4 veririm normal değil iyi de değil
-5 veririm
4 Veririm 😎 ortalık dağılacak
1.5 verdim gitti
1 veririm ksjsj
Her araba yarışı oynayan becerikli olsaydı oooo Hshsh
Jshshsh
3 diyelim
5 veririm yeğen
Yedi
4444
3 veriyim
5 oyunda da dışarıda da 😉
Evet
Yüzde yüz
3 falan
Evet 10 point veririm kendime
3 alırım :)
4 olur
3.5 u hak ediyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?