Toxic oyunculardan dolayı soğuduğunuz oyunlar var mı?
#Soojin #Jende
LoL'den soğuma sebebim.

Toxic oyunculardan dolayı soğuduğunuz oyunlar var mı?
#Soojin #Jende
LoL'den soğuma sebebim.

Birçok online Oyundan bu yüzden soğuduğumu söyleyebilirim Örneğin League of legends'tan nefret eder hale gelmiştim bir ara tiksindirmişlerdi 10 yaşında çocuk önündekinin ne işe yaradığını bilmeden Onu benim üzerimde kullanmakta tehdit edip duruyordu akşama kadar misal
lol valorant csgo hepsinde aynı durum ne üzücü oynamak istiyorsun ama oynayamıyorsun
rica ederim Yuki
League of Legends ne kadar soğusam da mobilini oynuyorum bağımlılık yapmış
Toksik oyuncular beni soğutamaz hic biseyden ben ancak benden daha iyi oynayan birini görünce soğurum kendime kızarım neden daha iyi değilim diye ama uslanmam inat ederim yine de oynarım
Cevap
22Cevap
Pugb oyunu
Online FPS'ten soguttular beni resmen, ya girdiğim oyundan sutluyorlardi iyi oynamıyorum diye 😅, tamam ben de biliyorum ama napim eğlenmek istiyorum ben de. Öyle büyük bir zararım da yokki, iyi oynasalar gayet de güzel oyunu kazanırlar. Üzülüyordum, ayrıca moralimi de bozuyorlardi ben de bırakmıştım. Ama şu aralar cs 1.6 da güzel bir server buldum sagolsunlar bir şey demiyorlar kötü oynamama. Eğleniyorum şu anlık😅
lolda cok küfür işittigim icin sildim bence oyunun sohbet bölümü kalkmalı cünkü kimse sohbet etmiyor
Aynen
Olmaz mı LoL var sattım hesabı ucuza valla dayanamadım dfgdgd
Hesap iyi olsa ben de satarım whkdhdndnd
Valorant hem toxic insanlar var hemde TR serverinde ki veletler bunlar yüzünden oyun oynayasım gelmiyor ha bir de maçı kaybediyoruz diye AFK aklıyorlar ya çok sinir bozucu
LoL oyununda bazen insanlık dışı varlıklar gelebiliyor. Bence bazıları da cidden kör. Bir de yönlendirmeye çalışıp kızıyorlar falan.
ya ben oyundaki karakterlere (npc) tilt olup kingdom new lands i silmiştim dasfsdfcasd
Lol oynuyorum her taraf toxic ama muhatap olmuyorum. Kendi kendilerine susuyorlar.
Yaşlandık artık, hayatla oyun oynamaktan sanal oyunlara fırsat kalmıyor
LoL. Küfürbaz oyuncular yüzünden oynamıyorum artık
Ben de aynıyım
league of legends.
oyunculardan defa bi 100 defa bırakıp silmişimdir sonra geri yüklüyorum gerçi
Kitlesi kötü olan oyunlara fazla süre vermedim.
Pubg fazlasıyla itici bir oyun benim için.
PUBG Mobile mesela
Çok eskilerden wolfteam var.
dota2 yi bırakmıştım yıllar önce
Her oyunda toxic oyuncu var alıştım artık
avakin life
Hayır yok
Hayır
Lol tabiki
Lolcü sup veya adc oynuyosan gel la
Albion Online...
Pubg, Mobile Legends
Çok kötüsünüz
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?