Gamer Oyunlarda nickname seçerken dikkat ettiğiniz detaylar nedir? FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Oyunlarda nickname seçerken dikkat ettiğiniz detaylar nedir?#gamer#felfire Oyunlarda nickname seçerken dikkat ettiğiniz detaylar nedir? Cevapla Nedir Soruları Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Bana uygun olması 1 0 Yorumla
BerkaySimsek95 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Bi ara metin2 de açtığım hesbın adı FreeGirl dü. Bilmiyordum free nin ücretsiz anlamına geldiğini. Amacım özgür kız yazmaktı hdhshshshs 1 1 Yorumla FelFire +1 yıl Abi haykirdim ya, çok travmatik bir oyun deneyimi olmuştur bu 😅😅😅🤣 Yorumla
Wheeinthemood Takip Et FenomenGuru Yaş: 23 +1 yıl Benim belirli bir kullanıcı adım var zaten direkt onu kullanıyorum. 1 0 Yorumla
CarbonBlack Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Dikkat ettiğim bir detay yok. Bir nickim var, her yerde onu kullanıyorum. Onu kullanmayacaksam troll bir nick seçiyorum, troll nick bulması da pek zorlamıyor. 1 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Hayır, genel olarak hep aynı nickname kullanıyorum. Basit ve sıradan😅 1 0 Yorumla
Loudtt Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Benim yıllardır kullandığım bir nickim var, akıllarda kalıcılık ve özgün olmasına dayanarak seçmiştim hâlâ da kullanırım. 😌😌 0 0 Yorumla
zeynepyıldızayak Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Gelecekte pişman olmayacağım şeyler koymays çalışıyorum ve bence bundada en ideal çözüm yemek isimleri koymak menemen falan 0 0 Yorumla
Çiçekaçmayankaktüs Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Bi detay yok, aklıma o an ne gelirse 1 0 Yorumla
Nasılyani21 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Genelde KAYYUM ya da sonuna x eklerim kimse kullanmıyor olur 😅 0 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Aklıma o an gelirse ne gelirse onu kullanıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bana uygun olması
Bi ara metin2 de açtığım hesbın adı FreeGirl dü. Bilmiyordum free nin ücretsiz anlamına geldiğini. Amacım özgür kız yazmaktı hdhshshshs
Abi haykirdim ya, çok travmatik bir oyun deneyimi olmuştur bu 😅😅😅🤣
Benim belirli bir kullanıcı adım var zaten direkt onu kullanıyorum.
Dikkat ettiğim bir detay yok. Bir nickim var, her yerde onu kullanıyorum. Onu kullanmayacaksam troll bir nick seçiyorum, troll nick bulması da pek zorlamıyor.
Hayır, genel olarak hep aynı nickname kullanıyorum. Basit ve sıradan😅
Benim yıllardır kullandığım bir nickim var, akıllarda kalıcılık ve özgün olmasına dayanarak seçmiştim hâlâ da kullanırım. 😌😌
Az kullanılan bir nick olması lazım
Gelecekte pişman olmayacağım şeyler koymays çalışıyorum ve bence bundada en ideal çözüm yemek isimleri koymak menemen falan
Bi detay yok, aklıma o an ne gelirse
Genelde KAYYUM ya da sonuna x eklerim kimse kullanmıyor olur 😅
İlgi çekici olması
Aklıma o an gelirse ne gelirse onu kullanıyorum
Oyun oynamıyorum
Kimsede olmaması
beni yansıtması