Günün hangi saatlerinde oyun oynamak daha keyifli?
#Soojin #Jende
Gece oyun oynamak>

Günün hangi saatlerinde oyun oynamak daha keyifli?
#Soojin #Jende
Gece oyun oynamak>

geceden oynamaya başlayıp sabahlamak>
Uykum gelmese mükemmel
rahat oluyor mu bari
Yatak en iyisi
Cevap
19Cevap
Geceleri sabaha karşı
Gece saatlerinde daha çok seviyorum, huzurlu oluyor.
Aksam işten geldikten sonra kafa dağıtmak için 1-2 saat oyunlara zaman ayırmayı seviyorum, gün içinde malum iş stresi fırsat olmuyor.
Gece aslında daha keyifli ama maalesef gece oynamama laf edecek bir ailem var 😅, o yüzden sabah diyorum 😂
Gece kesinlikle oyunlarda çoluk cocuk olmuyor :D
Kış ayının gesinde veya yağmurlu günlerin gecesinde. Gündüz veya öğlen zevk alamıyorum.
Biz gececi tayfayız. Özellikle LOL oynarken gece oynarız.
Gündüz veletlerle uğraşılmıyor.
Gece Saati... 12:00
Daha sesiz ve sakin huzur verici bir ortam oluyo :)
gündüz baska işlerle meşgul oluyorsun
Geceleri oynamak ayrı bir başka
Serinlik de ve akşam saatlerinde
Akşam saatleri daha iyi bence.
Gece , akşam saatlerinde oynamak daha keyifli
Üstü*
Kesinlikle gece 10:00 - 04:00 arası bence
canım ne zaman oyun oynamak isterse (max 2 saat)
Gece yarısı
Akşam diyorum
akşam saatleri
canımın istediği saatlerde ğ6t8gmüy
gece yarısııı
Akşam en keyif aldığım zamandır.
Her saati
Gece saatlerinde.
gece bence
Akşam üstü
Gece
Gece 23.00 dan sonra
Oyun oynamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar