Hastane… Saat başı kan vermem gerekiyordu ve sonrasında tanı konmasını bekleyecektim, babam toplantı odalarını bana vermişti oturayım diye ben de PlayStation ile gitmiştim yoksa zaman geçmezdi akskskdlld https://t.co/CbS24c46dR pic.twitter.com/UdFwQB38tB
— Balım 👾 (@Leiadis) July 25, 2022
:D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Duruşma salonu tabi ki, en enteresan yerlerden biri bence. 😂
Klinikte çalışırken barbie giydirmece oynamıştım vjfkjhvgjföx
Ya ben the witcher da kaldım 2 olan versiyon su ateşli yaratık beni deli etti bir türlü geçemiyor var mı bir önerin
Her yerde oynadım galiba 😂😂, saçma hangisini buluyor isen oynamisimdir 🤣
Okulda okulun pc şifresini kırmıştım Slenderman yüklemiştim oynuyorduk
Uzun yolda. 3 saatini poker oynayarak geçirdim
Nöbet kulübesi olabilir
tarlada ineklerin yanında :P
Telefonla girebildiğim her yerde oynarim
Askerde :D
Oyun oynamayı sevmiyorum
Hastanede sıra beklerken
inşaatta
kütüphane heralde
Tuaaalet
Nasıl oynadin ki bunu
İs yerinde
Meyhane
Tuvalet
Tuvalet