Ben sabırlı olamıyorum sakin olmaya çalışıyorum ama yok kendimi yiyip tüketiyorum sonrası 💥 artık. Çok sakin insanım yoksa anlatmakta sorun yok anlamayanda sorun. Evet sizlerin görüşlerinide bekliyorum.💫
Eskiden özellikle dereceli oyunlarda çok gergin olurdum. Hatta sırf bu gerginlikten ve yenilme korkusundan dolayı, rakibin karşısında ezilme korkusundan dolayı dereceli oyun asla oynamazdım. Sonradan bu hisler uçup gitti ve çünkü gerçekten oyunun sadece oyun olduğunu fark ettim. Yaptığın şeye önem verirsin elbette ama önem verdiğin şeyin eğlenmek için olduğunun da farkında olman gerekir. Bu yüzden asla gergin insanlarla oyun oynamam. Hatta bir ara bunun için bir discord sunucusu kurdum ve sadece toksik olmayan insanları alıyordum sunucuya. Sonradan fark ettim ki herkesin toksik olmak için bir ibresi var. Bir noktada herkes oyun için gerilmeye ve çıldırmaya başlıyor. Ben de bir süre sonra tek oynamaya karar verdim her oyunu. Hatta en önemli dereceli oyunlarımda yapılan hataların bazılarını komik bulup güldüğüm de oluyor. Ne yapayım yani, stresin, özellikle oyun gibi saçma sapan bir yerden gelen stresin bana faydası ne gerçekten?
birine oyun öğretmek istiyorsak bunu profesyonel bir oyunda yapamayız pubg açıp hadi oyna dersek adamı kevgire çevirirler
eğer oyun öğrenmek isteniyorsa bunu daha sakin geçen bir oyunda yapmak lazım böylelikle kişi stres olmadan düşünerek oynar
kişinin önüne bol savaşlı bol quik time button içeren oyunlar koyulursa hem öğrenmeye çalışan sıkılır hemde öğretmeye çalışan sinir küpü olur :D :D :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Oyun oynamayı sevmem bundan dolayı hiç öğretmedim de 😀 ama konu ne olursa olsun bir şeyi bir anlatırım iki anlatırım bilemedin üç sonra asfalyalar atıyor benim 😂