Oyun oynarken sakin kalan taraf mısın yoksa sinirlenen taraf mısın?

Sakin kalma özelliğimi yitirdim 🥲

Monitör ucuz olsa vururum :D
Monitör ucuz olsa vururum :D
Güncellemeler
+1 yıl
Sakin kalanlar, LoL oynayın görürürüm sizi 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Görürüm* Sinirden yazamadım 🤦
Oyun oynarken sakin kalan taraf mısın yoksa sinirlenen taraf mısın?
Cevapla