Eşim tır şöförü olarak çalışıyor. Akşama kadar tır kullandığı yetmezmiş gibi bir de akşam evin içinde kullanıyor! Ne yapacağım?

Eşim tır şöförü olarak çalışıyor. Akşama kadar tır kullandığı yetmezmiş gibi bir de akşam evin içinde kullanıyor! Ne yapacağım?

Eşim bir lojistik şirketinde tır şöförü olarak çalışıyor. Akşama kadar dolayısıyla tır kullanıyor. Akşam eve geldikten sonra duş alıyor, yemek yiyor, hemen odaya geçip direksiyonun başına geçiyor. Yanına bira alıyor, nargilesinide yakıyor, saatlerce oyun oynuyor. Yanına gidip gel film izleyelim diyorum, yükü bırakıp geliyorum diyor. Ne yapacağım arkadaşlar ya? Gerçekten delirtecek en sonunda beni!

Güncellemeler
+1 yıl
Boşan diye yorum yapanları anlamıyorum. Bir çoğunuz mutsuz ve yalnız olduğunuz için diğer insanlarıda kendiniz gibi aşağı çekmeye çalışıyorsunuz. Anlıyorum, sizi seven ve gerçekten ömür boyu sevebilecek biri yok hayatınızda fakat yorum yaparken biraz mantıklı yorum yapın. İhanet edilir, şiddet vesaire olur boşanırsın tabi ki. Ama her olumsuzluk karşısında boşanmaya gidilmez. Evlilik karşılıklı anlayış ister, hoşgörü ister. Karşılıklı alttan almak gerekir bazen. Kafa yapınızı değiştirin 😂
Eşim tır şöförü olarak çalışıyor. Akşama kadar tır kullandığı yetmezmiş gibi bir de akşam evin içinde kullanıyor! Ne yapacağım?
Cevapla