Yayıncılara genelde izleyen çoğu kişi bağış atıyor. Bizim KS'de de oyun yayınları izleyip, bağış atanlar var mı merak ediyorum :)

Yayıncılara genelde izleyen çoğu kişi bağış atıyor. Bizim KS'de de oyun yayınları izleyip, bağış atanlar var mı merak ediyorum :)

Hayır, genelde yayıncıların neredeyse hepsi zaten zengin ve iyi bir kitleye sahipler. Havuzlu villa alan twitch yayıncısı bile var yahu
Cevap
15Cevap
Hayır, atmadım. Pek canlı yayın da izlemem zaten. Ancak turnuvaları izlerim.
Karincaya ilk zamanlar atmistim ozaman pubg yayini yeniydi
Evt ilk yayin dönemi
Yayıncılara bağış atmadım, milyarder olsam yine atmam
Yok be atmam hiç ama takip edip izlerim
elwind kaanflix falan izlerim
Bağış atmadım atmamda, öyle boş şeylerle ugraşmam
Evet attık bağış
Hiç atmadım.. belki çok beğendiğim desteklemek hak eden egosu yüksek olmayan bir yayıncı bulursam ilerde olabilir.
Levo ve elwinde atmistim
Yoo ne aticam kendim oynarim
yoo neden atayım ki
Attım, az izleyicili birisi vardı ona atmıştım😇
Yoo.
Hayır
Yooo
Hayır
Atmadım
Yapmadım yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?