Bu serilerini tam hatırlayamadım. Çok eskiden bir seri vardı 10 Yıldan fazla belki de oynayalı. Uçaktan yani uzay gemisi gibinin içindeydik, ve adaya iniyorduk askerlerle sonra canavarları öldürüyorduk sonra tapınağa falan girmeye çalışıyorduk. Yollarda SUV falan vardı bizim, ölmüş askerlerimiz vardı. Bu seriyi biliyor musun?