Kardeşim bir oyuna bağımlı oldu ve ne yapacağımı bilmiyorum. Tavsiyeniz neler?

Merhaba arkadaşlar bugün size bir konu hakkında danışmak istiyorum. Kardeşim 19 yaşında ve kız. Bu arada ben de kızım. Kardeşim herkesin bildiği oyunlardan biri olan Lol'e bağımlı olmuş durumda. Yaz tatili de olduğu için bütün gün sadece Lol oynuyor. Eskiden birlikte oynardık fakat beni sıktığı için oyunu bıraktım o ise hala sıkılmadı. Ben oyunu bıraktıktan sonra Lolde bir arkadaş grubu edinmiş ve ben hiç birini tanımıyorum. Birkaç kez profillerine baktım ve hiç sevemedim değişik tipler geldi. Kardeşim kötü hissetmesin diye bir şey demedim sustum. Fakat artık bu durum beni çok üzmeye başladı. Birkaç kez sırf onlarla takılmasın diye birlikte Lol oynamayı teklif ettim ama her seferinde reddetti. Kendimi çok kötü hissettim çünkü onlarla oynamak için can atarken öz ablasıyla asla oynamak istemedi. Başka bir oyuna girmeyi teklif ettim ve bu kez baya ısrar ettim. Bu sefer kabul etti tam oynayacaktık ki Lol arkadaşlarından biri oyun için kardeşimi çağırdı. Tabi ki de onunla oynamaya gitti ve ben öylece ortada kaldım. Bu sefer sadece üzülmedim artık öfkelenmeye de başladım. Annem babam da bu durumdan rahatsız ama en çok ben rahatsızım. Yemek yemeye bile artık zor geliyor evde her yemek saatinde aynı şey oluyor evdeki herkes yemeğe gelmesi için kardeşimi azarlıyor. Bugün Instagramda o arkadaş grubundan birisiyle konuşurken gördüm. Çok tuhaf hissediyorum artık kardeşimle eskisi gibi yakın değiliz. Hatta hiç yakın değiliz ve çok az konuşuyoruz. Ne yapacağımı bilemiyorum direkt yüzüne söylesem ne tepki verir bilmiyorum. Keşke bu oyunu beraber oynamayı ona teklif etmeseydim de hiç başlamasaydı. Lütfen önerilerinizi saygılı bir şekilde yazın arkadaşlar.

Kardeşim bir oyuna bağımlı oldu ve ne yapacağımı bilmiyorum. Tavsiyeniz neler?
Cevapla