Gamer "Keşke oynamasaydım" dediğin bir oyun oldu mu? Wheeinthemood Takip Et Guru Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor "Keşke oynamasaydım" dediğin bir oyun oldu mu?#Soojin #Jende "Keşke oynamasaydım" dediğin bir oyun oldu mu? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Oynadığım tüm oyunları seviyorum 1 0 Yorumla
referee10 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 32% +1 yıl Baştan ilgimi çekmeyen oyuna başlamam hiç :)Bu arada uzun zamandır Balıkesirli görmemiştim, hoş geldin hemşehrim :) 1 2 Yorumla Wheeinthemood +1 yıl Maalesef Balıkesirli değilim ama orada yaşıyorum. Yorumla referee10 +1 yıl anladımmm.. olsun yine de bi kan kaynaması oluyo ister istemez :) Yorumla
wildmoongirl Takip Et FenomenGuru Yaş: 28 +1 yıl LoL diyebilirim kitlesinden hoşlanmıyorum. 1 1 Yorumla Wheeinthemood +1 yıl kitlesi çok kötü evet Yorumla
sizenebundan Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Yoo niye olsun ki böyle pişmanlık mi olur hepsi vakit gecirmek icin zaten bir sure oynayip sevmediysem de bir daha oynamam denemiş olurum o kadar 1 0 Yorumla
CarbonBlack Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Legend Online. 8 yıl boyunca oynadım, bırakmak çok zor oldu. Tekrar başlamayı düşünüyordum ama vazgeçtim. 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 1b cevap paylaştı. Zula. Denemek için oynadım bir daha oynarsam ellerim kırılsın. 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Gamer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hiç öyle pişmanlığım olmadı 1 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Mafia 2 olabilir, çok çok çok güzel bir oyun ama finali hiç beklemiyordum. Üzdü beni 😅😅 0 0 Yorumla
XPhazonZero Takip Et FenomenGuru Yaş: 23 +1 yıl Gamer konusunda 1b cevap paylaştı. Megaman X7 sanırım 0 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. Vlorant, pubg 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Oynadığım tüm oyunları seviyorum
Baştan ilgimi çekmeyen oyuna başlamam hiç :)
Bu arada uzun zamandır Balıkesirli görmemiştim, hoş geldin hemşehrim :)
Maalesef Balıkesirli değilim ama orada yaşıyorum.
anladımmm.. olsun yine de bi kan kaynaması oluyo ister istemez :)
LoL diyebilirim kitlesinden hoşlanmıyorum.
kitlesi çok kötü evet
Yoo niye olsun ki böyle pişmanlık mi olur hepsi vakit gecirmek icin zaten bir sure oynayip sevmediysem de bir daha oynamam denemiş olurum o kadar
Legend Online. 8 yıl boyunca oynadım, bırakmak çok zor oldu. Tekrar başlamayı düşünüyordum ama vazgeçtim.
Zula. Denemek için oynadım bir daha oynarsam ellerim kırılsın.
Hiç öyle pişmanlığım olmadı
Mafia 2 olabilir, çok çok çok güzel bir oyun ama finali hiç beklemiyordum. Üzdü beni 😅😅
Minecraft tamamen zaman kaybı bana göre
Megaman X7 sanırım
Hayır, olmadı.
keşke lole başlamasaydım
Karı giyindirme oyunu
Metin2 gençliğimi bitirmişti :D
Vlorant, pubg
Pes 22 ya
The long dark
metin2
Hayır olmadi
olmadı.
Albion Online
Yok olmadı meltem :D
Olmadı.
Oyun ile aram yok
pişti
Olması kanks
Nosferatu
Fifa