
Haflife hikayesi çok güzeldi fakat Cabal'ın sevdiğim bir yanı vardı. O da hem hikayesi hemde serüveni ortak oluşuydu. Yani oyunun başında hikaye geçmiyordu. Bizzat hikayeyi oyunla yaşıyorsun. <3

Haflife hikayesi çok güzeldi fakat Cabal'ın sevdiğim bir yanı vardı. O da hem hikayesi hemde serüveni ortak oluşuydu. Yani oyunun başında hikaye geçmiyordu. Bizzat hikayeyi oyunla yaşıyorsun. <3
Half life cidden ayrı bir olay idi. Hikayeyi etrafı gözlemleyerek etraftaki konuşulan şeyler ile ogreniyorduk, içindeki gizemler, olayların ne olacağının bilinmezligi cidden apayrı bir oyun.
İkinci olarak mafia 2, oyunun geçtiği dönem apayrı güzel. 2. Dünya savaşı sırasında Amerika'da geçirmek. Dönemin müzikleri, dönemin arabaları, dönemin modası cidden çok hoş ve güzel idi. Hâlâ hatta oyunda çalan şarkıları bazen dinlerim çok hoş müzikleri var. Tabi ikinci dünya savaşının getirdiği o yıkıcı, kötü yanını da görmek biraz kötü.
Üçüncü olarak portal serisi, half life ile aynı evrende geçiyor ama bir yanda black Mesa gibi devlet tarafından fonlanan bir şirket diğer tarafta ise projelerinin çalındığını iddia eden, hem black mesaya hem de devlete karşı direniş göstermeye çalışan bir şirket olan Aperture science şirketinin o derinlerdeki bilim tesisinde, elimizde portal silahı ile gezmek ayrıca yine half life gibi etrafı inceleyerek hikayeyi anlamak cidden apayrı oluyor.
Oynamayanlara bu üç oyunu hep öneririm 😅. Ölmeden önce bence kesin oynanmali.
Şu son günlerde hellblade:Senua's sacrifice oyununu oynuyorum onu da öneririm ayrıca. Ama biraz psikolojik olarak yoğun bir oyun. Oyun karakteri bir şizofren hastası ve oyunda cidden kulaklık ile oynandiginda ki kulaklıkla oynanmali her zaman bir sesin konusmasi (psikoz) oyunu oynayan kişiyi de etkilemeye başlıyor hafiften. Bunu da öneririm eğer psikolojik bir rahatsizliginiz yok ise.
Evet önerin için teşekkür ederim. <3
Rica ederim efendim 😇😇
atari oyunuydu canım
♥
Cevap
8Cevap
Divinity 2
Sonunda güzel paylaşım o zaman benden the witcher 3 wild hunt
Halflife i bilmiyordum hikayesine bakayım. Ben assasians Creed diyorum
Age of Empires serisi
Age Of Empires 1'i oynadın mı hiç?
Piksel?
Hatırlıyorum. Bende onun yeni sürümü var steamden.
@balkanturku Bu arkadaş aldı sağolsun
teşekkür
Güle güle kullan kardeşim :)
Girmiyorum bayadır
Silkroad ilk online RPG oyunumdu
Lost lands serisi (escape oyunu)
Oyun oynamıyorum ki.
Gta severim
Uncarthed
Apex
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar