Gamer Mobile legends oynayan var mı? Favori kahramanınız hangisi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Ben bir ara baya sarmıştım bu oyuna, Silvana ile çok iyi oynuyordum. Epeydir oynamıyorum ama bu aralar pek vaktim olmuyor çünkü. Sizin en iyi oynadığınız hero hangisi? Mobile legends oynayan var mı? Favori kahramanınız hangisi? Cevapla En İyi Soruları Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
sierravista Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl 6 yıldır oynadığım bir oyundu. 3 aydır oynamıyorum sildim. Sevdiğim hero Lunox'tu. Ama mainim angel, odet gözüküyor. Onları pek sevmeden oynuyordum. 2 0 Yorumla
AskeriiMühendiss Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Oynuyorum evet fanny oynardım Moskov severim her heroyu iyi oynarım ama 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Oynuyordum bir ara. 0 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. Hanabiyi çok sevdim, ama yeniyim oyunda çoğu karakteri göremedim bile :D 0 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Layla hoş idi 😂😂, fazla oynamadım sarmadı pek beni. 0 0 Yorumla
En İyi Cevaplar