Steam yaz indirimleri başladı. Bu indirimlerden faydalandınız mı yoksa faydalanmayı düşünüyor musunuz?

alanlar neler aldı bakalım.
Steam yaz indirimleri başladı. Bu indirimlerden faydalandınız mı yoksa faydalanmayı düşünüyor musunuz?

alanlar neler aldı bakalım.
indirimleri pek takip etmiyorum almak istediğim bir oyun olursa alıyorum.
Sniper Elite serisi ve Hitman serisi alarak faydalandım şimdilik :D
Ekstra olarak Black Desert aldım


Black desert çok zaman istiyor abi ya güzel oyun aslında ama dungeon sisteminin olmaması büyük eksik bir gün yeniden başlarım belki
Rica ederim abi ✨
Cevap
12Cevap
Faydalandım tabi ki. Bir oyun bir de dlc aldım.
Faydalanmadım bu sıralar oyunlara ara verdim


Naraka ve Satisfactory haricindekileri idle yapmak için aldım.
Evet faydalanmıştım, baya oyun aldım, Fallout wolfenstein Dishonored sniper elite 4 falan bı çok oyun aldım 😅, iyi ki de almışım
Evet güzel oyundur kendisi , ben de oynamadım ama oynayacağım
Spider manı aldım birde returnal 🥹
Keyifli oyunlar abim :)
Sağol :))
@everkeğii plus üyeliğimi yükselttim ücret ödemeden sahip oldum aylık 60 tl civarı
@everkeğii play stationa sahipsen ayrıca makinan internete bağlanıyorsa 400 tl gibi yıllık ücret ödeyip ücretsiz ödemeden oyunların bir kısmına sahip olabiliyorsun
@everkeğii evet pc de yok
Birçok oyunu cok ucuza aldim hep indirimli biryer steam
Yaz indirimi değil de oyun içi satın almada %75 indirim vardı onu kullandım.
F1 2022 alayım dedim. Oyun yeni olduğu için ve de EA saolsun fiyatı pek insancıl değil 😁
Haberim yoktu teşekkürler
Bir çok oyun var kanka gez bi :D
Hayirli olsun 😂
Hayır, faydalanmadım faydalanmak istemem😂
:D
Evet bir kaç oyun aldım.
@everkeğii Heroes of might çok eski bir oyun yenileme yapmışlar, age of empires da öyle hd edition ve pummep party aldım arkadaşlarla oynamak için keyifli oyunlar.
Skyrim se aldım modladim oynuyom 875. Kez
Faydalanamadım
hayır 😅
Şaşırdım mı hayır 😂👻✌
ehehe 👻
Faydalanmadım
bakmadm
Faydalanmadım
Faydalanmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?