Özellikle MOBA türü oyunlarda koordine olmak ve info verme amaçlı sesli sohbete çok önem veriliyor. (Chatten yazıldığında da aynı şey bence.)
Siz oyun oynarken sesli sohbeti kullanıyor musunuz?

Özellikle MOBA türü oyunlarda koordine olmak ve info verme amaçlı sesli sohbete çok önem veriliyor. (Chatten yazıldığında da aynı şey bence.)
Siz oyun oynarken sesli sohbeti kullanıyor musunuz?

Neredeyse oynadığım her oyunda, oyun içi sesli sohbet olmasa bile bir ortam oluşturup oradan iletişime geçiyorum. Bu Discord ya da TS3 üzerinden oluyor.
FPS oyunlarında dikkat dağıttığı için herkesin sesini kisiyorum tam kapatmiyorum. Ki çoğu boş konuşuyor o zaman mute atıyorum. Arkadaşlarla FPS oyununa girdiğim zaman discorddan girmemeyi tercih ediyorum o da dikkat dağıtıyor. Zaten birisinin mikrofonu sanırsın pilot mikrofonu gibi. Discorddan girdiğinde ses kasmami zorlaştırıyor onun içinde oyun içi sesi kullanıyoruz gerekli olduğunda. FPS oyunları dışında herhangi başka bir oyunda (Survival vs) hep discord kullanırız
''Zaten birisinin mikrofonu sanırsın pilot mikrofonu gibi.'' bunu ben de çok yaşıyorum o kadar sinir bozucu ki. ^^
soyle bı durum var kı
evet yazmakda aynı sey ama oyuncu ekranamı odaklaanacak chate mı bıde harıta kontrol konusu var bı yandan harıta bı yandan ekrana bakarken araya bıde yazı gırınce oyuncunun performansı dusuyor oyuzden seslı ıletısım bence cok daha fazla etkılı
haklısın, bazı konularda önemli ama oyunlarda bazı kişiler çok toxic olduğu için sesli sohbet kullanmamak bazen iyi olabiliyor.
cozumu cok basıt cokmu toxıclıyı sesını kısmıs gıbı yap bak kısma cunku ara sıra doru ınfo verebılıyor kısmıs gıbı az kıs sesını bak nası kuduruyor en buyuk zevk orada :D
Konuşmayı sevmem pek.
Ortam iyiyse katılırım.
Cevap
25Cevap
oyun içi sesli sohbeti kullanmıyorum genelde polemiğe girmemek için :D
chatten yazıldığında polemik olmuyor mu? keşke sadece sesli sohbette olsa... ^^
Sesli sohbette Rage attım mı etkisi farklı olur ondan ^^
aman aman. ^^
🍀
Eğer takım arkadaşlarım medeni insanlarsa evet açarım mic i. Ama çoğu zaman toxic bebeler ve hödükler falan oluyor o yüzden hiç uğraşasım gelmiyoe
toxic kitle cidden can sıkıcı. 🥺
Kesinlikle Kullanıyorum Gerek Oyun icinde İnfo vermeleri için Gerek sohbet için Gayet Güzel
evet, bazı oyunlarda info vermek ciddi anlamda önemli. ^^
hangi oyunları oynuyorsun?
Evet cs go ve Knight online oynarken kullanırım. İnfo vermek gerekiyor bazen
Knight online mı oynuyorsun?
Cz, Ardream gibi yerlerde info gerekebilir haklısın.
yıllar önce oynamıştım şu an oynayan arkadaşlarım oyunun çok değiştiğini söylüyor. ^^
aşkla oynanan oyunlara ara verilse bile tekrar başlanıyor zaten...
harika bir oyun ama çok yatırım gerektiriyor. ^^
hiç böyle bir şey yapmadım ama yapılması gayet zevkli olabilir :D
sanki bir uzay savaşının içinde olurmuş gibi :D
güç kalkanlarını açın silahları tam güce ayarlayın ateeeş :D
Varsa oyunun sesli sohbetini yoksa da discord veya whatsapp kullanıyorum.
Mobil legende konuşmuyorum. Ama Pubg de arkadaşlarımla konuşuyorum. Gülmekten oyun oynamıyoruz.
Mobile Legends'da sadece duo girdiğin kişiyle sesli sohbet olsa daha güzel olurmuş bence. bu gülme olayı bizde de yaşanıyor ve arkadaşlarım oyunu çoğu zaman trollüyor. :D
Ben çok kötü oynuyorum oyun. Hatta arkadaşlarım bana bot diyor. Bottan bile kötü olduğumu söyleyen var hahaha. Bu yüzden mobilde utandiğım için konuşmuyorum. hahaha
yaa ayıp etmişler. :D
Yok kız haklılar. bir kere pubg de bezinle kendimi patlattım. Bütün güldük arkadaşlarla hahah
ahjdsbhjfdsfd bir alemsin yaa ^^
beni de güldürdün. :D
Bunlar ne ki? Daha beterlerini yapmış insanım. bot lakabının hakkını veriyorum gahah
Evet kullanıyorum.
Takım düzgünse elbette sesli sohbeti kullanıyorum.
Gerek olmadığı sürece kullanmam
katılıyorum. 🍬
Hayır hiç kullanmıyorum, hep kapalı
Kullanırsam ana avrat düz giderim
Rank maçlarında evet yoksa çok önemli değil
Evet sesli sohbet kullanıyorum.
Arada sırada evet açarım.
Utanırım :p
yok artık... :D
ilginç bir tercihmiş. ^^
Evet tabi ki. Bazen dc bazede kendi oyun sohbeti
di mi? Dc daha kontrollü gibi hissettiriyor ^^
Evettt. Valorant oynuyorum genelde o yuzden oyun sohbeti daha iyi
Gerekmedikçe hayır
en güzeli. ^^
çünkü bazı oyuncular anlamsız şeyler anlatabiliyor.
Evet
Kullanıyorum cod oynarken
Açmıyorum
Singlecıyım mmorg online sadece ondada gerekszi
Arada bir
Kullanmıyorum
Canım isterse evet
Evet
Evet , discord
Pubg de evet
oyun oynamam
Evet kullanıyorum
Genellikle kullanmam
Evet tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?