Merhaba, Bir "Gamer" sorusuyla daha sizlerleyim 🎮. Oyun dünyasında "suikast" dendiğinde akla iki isim gelir: Agent 47 and Ezio Auditore..
Hitman ve Assassin's Creed oyunlarının yıllardır suikast üzerine yaptığı rekabet oyuncular için adeta bulunmaz bir nimet. Modern bir suikastçı olan Ajan 47'yi yönlendirdiğimiz Hitman oyununda Ajan 47 ile beraber film tadında suikastları yönlendirmek oldukça zevkli ve eğlenceli.Orta çağ atmosferinde daha fantastik bir karakter olan Ezio Auditore ile ise adeta uça kaça yaptığımız suikastlar film sahnelerini andırıyor.Peki siz hangi suikastçı oyun karakterini daha çok seviyorsunuz?#Mario #Mario45 #GamerMario #Game
20 Haziran 2022 Pazartesi 19.56
Ajan 47
Ezio Auditore
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ajan 47 vs Ezio Auditore! En sevdiğiniz suikastçı oyun karakteri kimdir?
Assasins gayet keyifli akrobatik görsel şov yaptıran bir oyun öncesinde öncesinde assasins Rogue’den bilirim. Hiç deneyimlemedim Hıtman oyununu ama muhtemelen güzel havaya sokuyordur oyuncuyu. Modern çağın suikast oyunları keyifli olur tahminimce.
Zor bir soru olmuş, ikisi de suikast konusunda oldukça profesyonel. Ancak Ajan 47'nin duyguları ve kaybedecek hiçbir şeyi olmadığı için bu soruya Ajan 47 cevabını vereceğim. Tam anlamıyla bir psikopat, kafasına esen her şeyi yapabilecek bir adam, hayran olmamak elde değil.
Ezio, Ajan 47 gibi değil. Kaybedebileceği bir ailesi ve sevdiği bir kadın vardı. AC 2'de Ezio'nun babası infaz ediliyordu diye hatırlıyorum. Ezio duyguları olan, kaybedebileceği şeyler olan bir karakter ancak ona rağmen hiçbir zaman aklımızdan çıkmayacak kadar iyi bir suikastçı.
Rica ederim :) Daha uzun yazmak isterdim de uzun zamandır Hitman ve Assassin's Creed oyunlarından uzağım, o yüzden yorum yapmakta zorlandığım bazı konular olabiliyor.
Ajan 47 severim. Çok ilginç suikast yöntemlerim oluyor. Direk saldırmak 😂😂 AC revelations'ta halktan birine çarpınca Türkçe küfür ediyordu. Bu sefer de küfür ettiği için öldürüyordum 😂
Hitman Blood Money'de taktikle suikast yapardım. Fakat Hitman'in son iki oyunda taktik ile suikastte oldukça zorlandım. Detayı fazlaydı çünkü. Ben de direkt saldırırdım 😂😂
Okudum ama ikisindende bir haberim utandım şu an ama şöyle bakınca 2. olan sanki daha iyi gibi itiraf etmem gerekirsede birinciden korktum korkutucu duruyor bu arada sen yaşlandın mı 32 yaş yazıyordu 33 olmuş ya da başkasıyla mi karıstıriyorum bilemedim neyse 2. diyorum
Sahiden mi yanılmışım 😂 o zaman sen hangisi diyorsan o olsun zaten çok anlamam en son küçükken oyuncini de zombi oyunu oynamiştım testereyle bir adam zombileri kesiyordu kestikçe silah alıyordu güçleniyordu güzeldi aslında o ya iyi oymardım
Ufak bir yanılma olmuş olabilir ama önemli değil ayrıntı için Haşhaşileri araştırabilirsin istiyorsan bu karakterin resimlerini orada da görürsün. Tarayıcı oyunları gerçekten güzeldi arada bende oynardım :D
Bu Haşhaşileri hep duydum tarihde ama böyle bir şey öğremeceğim hiç aklıma gelmezdi baktım şimdi ayy örgüt falanmış bunlar sanki bunlar daha tehlikeli korkuç gibi ama bilemedim herkes de 47 47 demiş bunların ikisi savaşsa oyle bir oyun yok mu hangisi kazanırsa o olsun
Bence de 2. daha korkunç çünkü inanılmaz ayrıntıları var :D 47, daha cool bir adam tek kişilik bir ordu gibi o yüzden. Öyle bir oyun maalesef çıkmadı daha bekliyoruz bizde heyecanla :D
Yıktılar nı birse tarihim iyi derdim ben uçmuşum e bu oyunun kurucusu kim nereli ama bilmişim o zaman hain falan ama bu daha guçlu demek ki koskoca Buyuk Selçuklu devletine savaş açmis
Sabaha kadar okurum bunu TRTBelgeselde bu konuyla ilgili bir şey gordum sanki ya oyle bir belgesel var mı şimdi bir formda okurken gordum aynı resimler var ya da o donemin giyim tarzı boyle olduğu için benzettim ama bir an kafamda bir ışık yandı gibi oldu da böyle kesik kesik hatırlayamadım
Bu konuyla ilgili birçok belgesel yapıldı diye biliyorum aynısı olmasa da izlemiş olabilirsin. Çok ilginç konu evet sabaha kadar okuyası geliyor insanın :D
Çünkü çok ilgi çeken bir konu. Aslında oyunun konusu farklıymış ama oyun sonradan değiştirilmiş. Oyun ilk çıktığında rekorlar kırmıştı ve hala da delice satmaya devam ediyor
Anladım sayende yeni bir şey öğrendim teşekkür ederim karısık bu oyunlar zaten başım donuyor benim savas oyunlarında falan super mario en iyisi boş ver senin seçim güzel bayada konuşmuşum afedersin senide yordum benim sorular bitmez boyle