Selam🌸🎮 Oynadığınız kahramanları canlandırarak kostüm giymek, onları real hayata geçirmek gibi bir durum. Bir çok gamer kızların kostüm giyerek canlı yayın yaptıklarını görüyorum görsel açıdan bence güzel elbette abartı olmadıkça. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz merak ediyorum, hemen yorumlara!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence güzeller
güzel bir şey hoşuma gidiyor oyun karakterlerine bürünmek :D :D
ayrıca japon karakterlerde çok tatlı oluyor
Bazı cosplaylere düşüyorum
Eskiden sevimli gelirdi de artık sanki suyu çıktı
bazılarına çok yakışıyor :D
Çok tatlıs olanlar oluyor
Çok tatlı oluyor lar ya ben çok beğeniyorum
Yakışıyor bazılarına
zevkli seyler