Oyun oynamayan insanlar, oyun oynayanları yargılıyor mu?

Oyun oynamayanlar oyun oynamak hakkında gereksiz, zaman kaybı, çocukça olduğu gibi fikirleri var biz oyuncular olarak genel olarak bu fikre katılmasak da onların bakış açısı da böyle.
Oyun oynamayan insanlar, oyun oynayanları yargılıyor mu?
Sizce oyun oynamayan insanlar, oynayanları yargılıyor mu?
Oyun oynamayan insanlar, oyun oynayanları yargılıyor mu?
Cevapla