Oyun oynamayanlar oyun oynamak hakkında gereksiz, zaman kaybı, çocukça olduğu gibi fikirleri var biz oyuncular olarak genel olarak bu fikre katılmasak da onların bakış açısı da böyle.Sizce oyun oynamayan insanlar, oynayanları yargılıyor mu?
Oyun oynamayan insanlar, oyun oynayanları yargılıyor mu?
Evet genelde yargılıyorlar. Kendileri oyun oynamayı sevmiyorlar diye karşı tarafın da oyun oynamamasını istiyorlar. Bende buna çok denk geldim. Oyun oynamayı zaman kaybı olarak gören kişiler de nedense boş boş şeylerle uğraşıp zaman kaybediyorlar
Asosyallik derecesinde oyun bağımlılığı bana kalırsa saçmalık bu işten bi maddiyat elde etmeden bu kadar vakit ayırmak bana gereksiz ve anlamsız geliyo
Evet, boş boş konuşuyorlar çoğu zaman. "Zaman kaybı", "ne anlıyorsun şundan?", "başka işin gücün yok mu?" gibi çok fazla söz duydum. Zamanında 7/24 Metin 2 ve LoL oynamış adam benim oyun oynamama karışıyor, kendisi gibi olmamam içinmiş :D
Hepsi değil. Sadece eğlenmesini bilmeyenler yargılar 😃
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evet çoğu yargılıyor gez bı dolaş nefes al vs. Sanki sabahtan akşama kadar oyun oynuyoruz günde birkaç kez ben kafa dağıtmaya giriyorum asosyallik bir durum yok. Ve çocukça olduğuna hiç katılmıyorum