Discord benim favori platformum. Arkadaşlarımla iletişime hem sesli hem de yazılı olarak geçebilirken, ekran yayını verip film bile izleyebiliyorum arkadaşlarımla kendi sunucumda. Siz sesli de konuşmak ve yazışmak dışında neler yapıyorsunuz?
Discord'u konuşmak ve yazışmak dışında hangi amaçlar için kullanıyorsunuz?
Para yatırıp kumar oynayanlar var ve belirli çekilişler oluyor çekilişte ismim çıkarsa benim adıma dövüş bahis yapıyorlar ve kazanırlarsa komisyon alıyorum beleş yani
Baktım şimdi.. Baya uğraşmışsın eline emeğine sağlık birde ingilizce olsaydı kesinlikle sunucuma eklerdim :D Çünkü kendi sunucumda yabancılar da var :D
Güzel düşüncelerin için tişekkür ederim ablacım Marpel hakkında herhangi bi sorun oluyşa bana çekinmeden ulaşabiliyşin İngilizce desteği için hazırlığı yaptım ama çok fazla mesaj var bi tık üşenmiş olabiliyim hihi :p
He valla yüzleyce farklı mesaj vay hepsini dil desteğine uyarlamam geyekiyor koca proje valla 48 bin satıycık kod yazınca bu iş devede kulak kalıyoy ama olcek bi gün eminim pek çok yabancı bana mesaj atıp dil desteği eklememi rica ediyoylar o kadar kibarlar ki yiyesim geliyoy sırf onlay için bile bi an önce eklemeyi düşünüyoyum :p