Gamer Oyun oynarken arkadaşlarınızla oyun içinden mi yoksa Discord'dan mı iletişim kurarsınız? GamerGirl2919 Takip Et FenomenYoda Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Selam KS Gamer ahalisi😊🌺 Genellikle Discord daha kolayıma geliyor. Kendi sunucumda belirli kişilerle konuşuyorum.Siz daha çok nereden arkadaşlarınızla konuşuyorsunuz?Bu arada eğer hala gelmediyseniz Kızlar Soruyor Gamer Discord sunucusuna bekleriz. Oyun oynarken arkadaşlarınızla oyun içinden mi yoksa Discord'dan mı iletişim kurarsınız? Cevapla Oyun Soruları Discord Hakkında Sorular Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
SkrErd37 Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 +1 yıl Gamer konusunda 469 cevap paylaştı. Arkadaşlarla bir oyunda buluşmam çok zor çünkü zevklerimiz hiç uyuşmuyor. Onların discord değil, oyun içinde konuştuklarını biliyorum da bana sadece izlemesi kalıyor. 2 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Oyun içinden bazen discord 1 0 Yorumla
DawnGuard Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 87% +1 yıl Çok değiştirdik ama discord kullanıyoruz günümüzde.. eskiden teamspeak skype gibi başka uygulamalarda kullanmıştık. 1 0 Yorumla
Oopsss Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 82% +1 yıl Eğer CS GO onarsam kesinlikle oyun üzerinden. Geri kalanlar ise DC üzerinden. 1 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. şu an oynadığım oyunda oyun içi iletişim kuruyorum 1 0 Yorumla
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl discorddan konuşuyorduk ama eskide kaldı hep 1 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Oyun içinde varsa oyun içinden 0 0 Yorumla