



Çocukken babamla beraber Command and Conquer Red Alert oynardık sonrada bana Playstation 2 alınınca Prince of Persia serisi ile başladım... Hala da Prince of Persia serisi benim için çok değerli bir seri... Prince of Persia serisini laptopta, Playstationda, Xboxta ve masaüstü bilgisayarda bitirmişliğim çoktur.

Cevap
29Cevap
Most Wanted, Gta Vice City ve san Andreas, call of duty, medal of honor
Knight Online
Sims, GTA, Super Mario, Animal Crossing. Ve en sevdiğim Just Dance hahaha
Süper Mario 🤣zipladiiginda çıkardığı sese bayılırdım..😊
Oda çok güzeldi almancı kuzenim sayesinde nintendo yoluyla oynardım sık aık
Sıraya girdik biz oynamak için, kaybetsin de sıra bize gelsin diye , tatlı didişmeler olurdu 😀
Çok fazla var, birisini yazarsam diğerleri geliyor. En retro cisminden bir tane örnek vereyim. Goal 3 oyununu çok severdim.
Yaaa şu sanalika yüzünden kac defa Pc çöktü yaa 😂😂😂 bide vip paketimi biri dolandırıp çalmıştı benden kaç gün depresyona girmiştim 😂
Komşu Çiftlik 🥺🥺🥺
Sanalika
Stick run
Sims
Zoo 2
GTA
Atari oyunlari
Avataria. Valla geçen sene girmiştim bi merakımdan ama kapattılar artık çocukluğumuz gitti.
O oyunun zamanında açığını bulmuştum ben yeni facebook hesabı açarak kendimi davet ederek gold kasıyordum Avatariada çok güzeldi fakat sanalika kitlesi daha kaliteliydi bence
Oyun1. com a girip gta yazardım. Çıkan saçma sapan şeyi gta diye oynardım. Daha da eskiye gidersek sanal bebek oynardım tabiki. Bilen bilir kapaklı olur açarsın beklersin eğlendirirsim mutlu edersin ben hep öldürürdüm hep ağlardım
o siteyi ilk defa duydum benim favorim oyunkolu ve oyunlar1'di bu sitelerin oyunları+facebook oyunları cidden ayrı güzeldi
Bizim cocuklugumuzda sadece ateri vardı oda lüks tü
Swordigo... 3 saate bitebilecek bir oyunu 3 yılda bitirdim.. Oyunu 15 defa bitirdim. Canım sıkıldıkça oynarım bitiririm.
Stronghold ve MMOPRG oyunu vardı Lineage2. ikisini bayağı severdim. Lineage2 yi gerçi halen arada sırada oynuyorum :D
Oyun konsolu oyunu, Super Mario Sunshine
İkisi de yoktu bende, kafede de genelde kral oyun oynardım
facebooktaki monster world
ve neşeli dondurmalar oyunuydu
FIFA05, Need for Speed underground 2, GTA San Andreas ve Counter Strike 1.5-1.6 oyunlarıydı
İlk sevgilimle oradan tanışmıştım lisede Vaybe ne güzel günlerdi şimdi geleceğe karşı umudumuz sıfır Allah uzun ömür versin akp
Allah uzun ömür versin akp derken ciddi?
Yok hakaret var diye düzeltmiş chat 😂😂
off bu soruyu görünce çok duygulandım.. sanalika ve stardoll oynamaya bayılırdım. Tabi o zamanlar hayat çok toz pembeydi..
Sanalika ve social empires çok oynardık
Onuda çok oynardım social wars vardı bide hatta hilesi bile çıkmıştı sanırım cheat engine yoluyla yapılıyordu
çok basit buglarla güzel hileler yapılıyordu aynen :D
Bizim çocukluğumuzda Atari vardı. Mario oynardık.
Mario cidden aşırı güzeldi almancı kuzenim sayesinde nintendo mario zevki yaşadım
Facebook oyunları way beee
Pokemon crater vardı. :) Çok güzeldi.
Gta bir de ev diziyorduk ust uste o
Gta Vice city, half life
Sanalika aga bee az sevgili aramadik oralarda
Öhöm öhöm njkkjkjhnkkhh
@SasukeGaara bnbhfd dogru deilmi
Knight Online :D
Sanalikaydı
Super Mario
çocukken ikiside yoktu atari oıynardım
Fifa
Metin2...
Gta vice city
Knight Online
Metin2
Sanalika 🥺
Knight online
Sanalika tabii. ❤️
Gta vice city
cs 1.5
Sanalika
Sanalika 🤣
Mu online
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?