Oyun oynarken arkadaşlarınız illa ki bir hata yaparlar, kötü oynarlar, cıvıtırlar, onlara ne kadar tahammül edebilirsiniz?


Bazı Bana gelen Takıma ayar oluyorum Oyuncu değil Botlar sanki bu kadar mı kötü oynanır Ben öldükten sonra kamera dan İzliyorum düşman önünde takım arkadaşimin ama gidiyor boşluğa sıkıyor mal bildiğin
doğrudur :D
Toksiklik yapmadığı sürece problem yok benim için. Bazen ben de cıvıtıyorum oyun esnasında :D Dün ETS 2'de yolu tıkayarak arkadaşıma kaza yaptırmıştım, çok eğlenceli oluyor.
:D :D bazen bende yapıyorum
:D
Oyun arkadaşım olmuş sonuçta tahammül yüksek. Herkesle oynamam çünkü. Hem yensekte yenilsekte eğleniyor olmak önemli.
:D yani olması gereken o
kötü oynamak, hata yapmak kabul edilebilir ama oyunu trollüyorsa bir miktar ufacık kızabilirim sjdkdkflf
Cehenneme atarsın adamı
e abart...
🍬🦋🍀
teşekkürler. 🍬
Rica ederim 🦋
Cevap
12Cevap
Çok az özellikle bazıları çileden çıkartıyor :D
:D bazıları işin üstadi asd
Çok fazla değil
Kötü oynayabilirler çünkü insanın her günü bir günü tutmuyor. Anlayısla karşılarım ama benim tahammül edemediğim şey oyunu ciddiye almamaları, cıvımaları
aynen öyle doğru :D ama bazen eşşek saati oluyor bir şey demiyorum bende
O kötü oynayanlardan biri de benim. 😃 O yüzden beraber oyuna pek girmiyoruz. Üstelik oyun zevklerimiz de birbirine çok ters düşüyor.
:D benim arkadaşlarda benim oynadıklarımı oynamıyor genelde ben gidiyorum :D
Bazen söylediklerimi anlamadıkları zaman deliriyorum dfhjgkhjdfgd
Sevdiğim dostlarıma tahammülüm çoktur. Civitirsa beraber civitiriz nolcak 😄 ama hiç denk gelmedim. Kötü oynadiklari oldu ama civitmadilar hic
aynen bende öyle :D
Çok fazla. Eglencesıne oynuyoruz zaten isteyen istedıgı gıbı takılsın modundayım.
Bende hemen hemen öyleyim :D
En güzeli , oyunda ölünce gerçek hayatı etkilemiyor. Gereksız hırs yapmaya gerek yok
Yani orası öyle :D
Onları kırmamak için genelde oyunu arkadaşlarımla oynamıyorum sjsjsj
çok mantıklı :D
Aynen
Başta kibar olan dilim daha sonra kaba bir dile dönüşür 😅
:D ahahah sonradan bad girl oluyorsun demek
Öyle de denilebilir pek sabrım yok😅😅
:D :D sabırsız seni
Adaptör noldu naptın
Sipariş verdimmmm kargoya verildii
Hayırlısıyla yola çıkacak
iyi bakalım hayırlı olsun :)
Teşekkür ederimmm :)
Çok değil. Cıvıklığı da ayarında yapmak lazım.
Evet dozu olması lazım :D
Bir yere sabreder ondan sonra gereği neyse yaparım.
Rakip olamıyorlar bana onlar tahammül edemiyor😀
Oyuncu dediğin böyle olur :D
Dimi 😀
Hemen ağzına biberonu vercen hadi olum uyku saatin geldi dicek kadar
ahahah asda
Bağırmalarından nefret ediyorum. Oyunu kapatıp çıkıyorum
:D :D Sinirlenebiliyoruz ama sana bağırmaları yanlış olur
Kesinlikle evet. En nefret ettiğim şey
✨✨
Önceden küfür kıyametti şimdi sakin oynuyorum 😂
ajhsdjıasd iyi bari :D
Tahammülüm yüksek, çünkü eğlenmek için giriyoruz😃
:D iyi menemenci
Kimseye tahammülüm yok.
Tahammül edemiyorum <3
Tahammülsüzüm ben
Dayanıyorum bir sekilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?