
#TauredKraliçesi <3 <3 <3

Oyunun milyonlarca oyuncusu olduğunu ve bunun profesyonel seviyede oynayanlarını ayrı ve para basanları ayrı düşünürsek oyunun ayakta kalması normal oyun her türlü para kazanıyor :D
Bir şekilde oynanmaya devam edilmeli ama yapacak bişey yok. İstemesek de maalesef bu tiplere maruz kalabiliyoruz. O yüzden her ne kadar sinir bozucu olsa da artık takılmamak gerek.
Belerıkle 2k macım var oyun diğerleri iyiyse acayıp zevklı
Çok uyuz oluyorm ya oyun satanlara
Bir de ben canlı yayında oynuyorum. Bunlar olurken :)
Cevap
13Cevap
Evet can sıkıcı bir durum
kalamıyor tabiki hani yok artık diyerek oynuyorsun oyunu sen kendi line de ezmişsin 2 lvl fark var karşı hero ile aranda sonra karşı karina bir geliyor sana 2 lvl fark atmış bakıyorsun sonra dakka 7 karina 13-1-3 oynuyorr..
Beni en çok gıcık eden durumlar bitanesi. Yeri geliyo sinirden koltuğu yumrukluyorum yeri geliyo küfürden ban yediğim bile oluyo. Ama bu oyun nasıl bişeyse bağımlılık yapıyor ve bırakamıyosun
Sanırım benim gibilerin çoğunlukta olmasından dolayı
Oyunu bırakma sebebim bu hicbir zaman düzenli oynadığım prem olmadı bu oyunda tek basima da en fazla mistik 300 puan olabildim solo gerçekten çok kanser tr sıralamasındaydim ve 3900 puan üstünde lose alınca aşırı fazla puan düşüyor telafi etmek için 5 maç üst üste kazanmak gerekiyodu tabi o sırada yine bir feeder geliyor illaki böyle sebeplerden bıraktım ml yi belki yazın bir döner bakarım ortama ama hala böyledir muhtemelen
Hiç feed yapana denk gelmedim vallahi şu oyunda, öyle bir şey mi varmış
Sen bir denk gel zaten sinir olur kaparsın..
Bunlar yüzünden canlı yayın yaptığım oyunu bıraktım..
Efsane ligindekilerle oynuyordum ben
grupla giriyorsun ve sorun çözülüyor
Çözülmüyor :)
1 kişi tüm grubu mafediyor :)
Feedliyor diye oynanmaması ne alaka
Bıktırıyorlar.. Oyuna giremiyoruz artık.
Oyunu oynamayı birak yaşayan insanlar sayesinde bknz ben 😀😀
Hakiki lol varken fakesini niye oynuyonuz ki yakında kapatilabilir o oyun hatta
Kötü bir durum, bu arada dyroth fav karakterim.
Mistik lige çık bak bakalım
İtalya milli takımında oynadım daha önce. <3
İtalyan mısın sen.. Endonezya ile oyna... Gece mistik te atarsan asyalılar gelir öyle feedlsme olmaz.. Bir zamanlar Harithle oynarken böyle idi
İrlanda vatandaşıyım.
AB kontenjanınfan mı milli takım 😇
Dili anlarsan tavsiyem, Çin store dan moba indir hem görüntü hoş hem Çinliler lol üde mobile I de döver yani
evet <3
Hoş ben tarzlarını sevmiyoruö oyunu uzatıp aşırı strateji yapıyorlar... Savunma ağırlıklı çok fazla
Bende savunma ağırlıklı oynuyordum.
Tarzım değil.. Dyroth I al hızı bas rakip ormanı dön... Rakip suikastçi ve ormancı karakteri temizle bir daha sonra kule arlarına baskın
en iyisi kulup. gerisi hikaye
Bağımlılık resmen
Hepsinin götü kopsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?