
Euro Truck Simulator 2 Rusya haritası iptal edildi. Oyun dünyasında da bu tip yaptırımlar saçma değil mi?

Bende aşırı saçma buluyorum.
Sal da oynayalım kardeşim oyunsun sen ya 😄
Rica ederim ☺️
Bana da saçma geliyor gerçekten.
Cevap
6Cevap
Rusyayı haritadan siliyoruz. Bunun neresi kötü. :)
İnsan olmayan ve soy kırım yapan bir ülkeyi her yerde hatırlamak ister misin
Hiç de diil, tüm markalar ambargo uygularken oyun alemi de uygulamalı! Savaşı kaybedip çekilesiye kadar Rusya lanetli ülke olarak kalıcak!!!
Asıl Rusya dünyaya ambargo koyarak dünyayı aç bıraktı şu an dünya açlık kitliğında bütün ham maddeler Rus menşei onu gectim teknoloji de bile Rusya ya bağlı dunya adamlar Teknolojik aletler de otomobil silah sektöründe kullanılan çip lere ambargo uyguladı Soygazı vermeyeceğiz dedi çoğu isletme fabrika uretimi durdurdu ellerindeki malları 2 katına çıkardı Rusya yı öyle hafife alma alım gücü düştü bugün birsey alamıyorsak rahatlıkla sebebi Rusya gaz petrol çelik gida maddeleri şu bu daha aklına ne gelirse hepsinde Rusya ya bağımlı herkes
@JapanMakineleri Madem bu denli geniş yelpazeleri var, neden Rus Rublesi değersiz? Neden G7 ülkeleri Türkiye gibi kötü yönetilen ülkeler gibi mağdur diil? Süper güç ülkelerine kesmez. Putin asıl kendi halkına yaptı
Rus Rublesi değersiz değil Sovyetler donemini bir araştır istersen O zaman en çok tercih edilen para birimiydi Rusya sanayii de farklı alanda dev son zamanlar da virüsler girdi araya sıkıntılar her ülkede çıktı bu bir gerçek Rusya haklı çevresinde düşman istemiyor dünyanın en büyük toprağına sahip adamlar 1 bomba ile dünyayı ikiye bölecek güçteler dünyanın en büyük silahı Çar bombası herseyi geçtim adamlar bu bombayı patlatsa dunya bku yer sen diyorsun ya kaybedecek diye Rusya hiçbir savaşı kaybetmedi kaybetmez de ben Rusya yanlısı değilim yanlış anlama Rusya çok tehlikeli bir ülke Ukrayna ya dokunmuyor bile Rusya savaş sa Ukrayna 1 günde yok olurdu
Rusya simdi diyor benim paramla iş yapmayana mal yok diyor artık yemin etti Putin şimdi piyasalar bku yedi izle yakında kac tane iflas açıklanacak büyük üreticiler tarafından üreticiler mal bulamayacak hale geldi şimdiden Putin nerden vuracağını çok iyi bilir 😎
@JapanMakineleri Nasıl Rus Rublesi değersiz diil? 1 Ruble= 0,016 cent. Ayrıca eskidendi o Sovyetler dönemi, 70 yıllık komunizm bitince ülke yavaştan yavaştan bozulmaya başladı. O kadar iyiydiler neden o zaman eski Sovyetlerini yerinde tutamadılar. Amerika en iyi silahlarından gönderdi. O Rus silahlarından bir tanesi Suriye'ye de verilmişti ve patlamamıştı. Ukrayna'da da patlamıyan silahların roketi var. Komünizm bitince Rusya'da bitmiştir. Putin inada bindikçe halktan çıkar bunun acısı...
rusya haritasında oynamam ki en iyi harita alman haritası
Bütün yaptırımlar savaşa dahil bile olmayan insanları etkiliyor
Yani en başından yaptırım olabilirdi. Abartı gibi... Bilakis böyle yaparak Rusya daha da güçleniyor.
Bir şey değiştirmedi hiç bunlar
Değiştirmedi tabi ki. Bir şey yaptıklarını sanıyorlar. Bunun yapılması Rusya'ya hiçbir şey kaybettirmez.
Aslında bı tepki oldu duruma, safını belki etmiş oldu oyun ama adamlar hâlâ insan öldürmeye devam ediyorlar
Türkiye yi silmedikleri sürece sorn yok
Bizle de sıkıntı yaşansın oyun haritasından bizi de kaldırırlar.
Rusya yerine nere koyuldu 😁
Tüm Avrupa ülkeleri var zaten. Ek olarak Rusya haritası eklenecekti. İptal ettiler. Onun yerine yeni bir harita yok ☺️
Yani bi yanim hak verdi bi yanimda vermedi simdi
Bence bir oyuna bulaştırmamaları lazım ☺️
Oyun sonucta bulassa ne bulasmasa ne ama yaptırım dedigin oyun uzerinden olsa ne olur ki zaten
Tabi yani. Bunu yapsalar bir şey değişmez. Tamamen anlamsız ☺️
Oyle 😊😊
Sacma ama Rusya nın umrunda olmaz bu
Saçma evet
Güldüm sadece...
Artık her yerden ban yiyecekler
Yok artık ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar