Mobilde ben de çok iyi değilim ama bu bambaşka bir seviye. Çaylaklığın master yapmış hali😄 Bu oyunlarda tek giriyorum. Bireysel daha iyi oluyor. Yaptığım amatörlüğü vurandan başka kimse bilmiyor 😄
Hayır, şu açıdan bakıyorum takım kolsuz o zaman ben çok oynayıp takımı taşımam lazım diyorum ve şu an e-sporculuğa doğru gidiyorum benim çok iyi oynamanın sebebi takımımın kolsuz olmasıydı ve takım kolsuz oldukça ben takım için çok iyi oynamaya başladım kötü oynayan birisi varsa onu önden götürüyorum stratejik olarak maçları alıyorduk eskiler güzeldi 😄
Senden öğrenmiştim, o takımdanmışım, kimler kızıyor kim bilir bana :))
Bu arada, takım arkadaşına bomba atan oyun dünyasından çekilmeli bence, mantalite olarak bir sıkıntı var ortada. Bahsettiğim Cs'de bıçak yiyebilme potansiyeli...
Oyunda acemilik veya iyi oynayamama problem değil reisim zaten :) Ya şöyle keyif almaya bakarsın hiç sorun olmaz kazanmak kaybetmek. Ama tutup arkadaşına bomba atmak çirkeflik oluyor kolsuzluktan ziyade :D
Yahu şu mobil legends 'e artık bir çare bulsunlar. :)
- Bıktık artık kolsuz insanlarla oynamaktan. Oyuna giriyorlar direk AFK. Sonra lig düşüyoruz birde utanmadan afk kaldıktan sonra gelip bize küfür ediyorlar. :)