
Ne yapalım yani sırf GTA+ oynamak için konsol mu alalım? Üzüyorsun bizi eeeey Rockstar!

Bunu senelerdir yapıyor. 20 günlük değil 20 senelik mesele bu. Rockstar aslında puşt bir firma…
Nasıl hocam? Detaylı anlatır mısın? Merak ettim, ilgimi çekti bu konu. 😅
İşlemci tabanlı yapıyorlar aslında hocam. İşlemcinin hesaplama gücünden dolayı zorluğu artıyor olabilir mi?
Zalımlara bak sen :/
PS5 veya Xbox X S kullanıyor ve GTA5 oynuyor olsaydın kesin görürdün. Reklamları da kişisel verilere dayanarak dayatıyorlar ya.
Aylık ücret ödeyerek özel içeriklere ve kampanyalara erişiyorsun hocam. New Gen yani yeni jenerasyon deniyor. Xbox 360 için geçerli değil.
Cevap
11Cevap
Genelde çoğu oyun firması konsol satışı için konsola özel oyun çıkartır
Konsolda artık korsan diye bir muhabbet çok kalmadı o yüzdendir
Gta 6’yı çok beklersiniz anlamları da çıkar. Yılan hikayesine döndü 1001 gece masallarına taş çıkartır.
Anlaşmaları vardır. Ekstra para kazanıyorlar böyle böyle.
Emulatör ile ben pcde de oynarım da bunu hadi neyse :D
@hardchoice call of duty 3 oyunu da pc ye çıkarılmamıştı. İzledim oynanmasa da olurmuş zaten. Call of Duty 2003 ve 2005 oyunları çok iyi ya. Grafikleri de gayet iyi aslında. :D
bunlar hep oyun :D
sdfghfhdrtgf
ilk çıktığında aldım bugdan hile deyip banladı orul rockstar gamis
haklısın konsol alamam şşu an
Paraci olmaya devam ediyor hâlâ 😅
İlgim olmayan bir konu.
gta artı ne demek lan
pc de korsan oluyor
PlayStation ve Xboxta da korsan olabiliyor. :D
Fakirler ölsün demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar