Oyun cemiyetinin yarısından fazlası andı hepsine andırmama gerek yok zaten :) FPS'lerde MMORPG'lerde TPS lerde RTS'lerde. H&S'larda. Yeterince büyük bir tehdit sezerse, o zaman tehdidin kendisi olur "Garezm" 2007-2008 lerde adam peşlemeye başladık Vadide, CZ de.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Evet kullanıcı adım kalplere korku zihinlere kaygı dağıtıyor
Rakiplerimizin olduğu bir yarışma var krallık yarışması orada kimse kimseyi tanımaz. Zaten Online oyun parası olan paladin olabilir 😃
sanmam kullanıcı adım cici oluyor genelde. oynayıştan sonra korku salınıyor tabii fdjknfdjk
“İtalyanKürt” isminin nesi korku salacak dostum, Ruslar da “Sen italyan mısın?” diye sorup duruyorlar
Rusça anlayabiliyor musun 😄
5 senedir Cs go oynadığım için biliyorum artık, Rus arkadaşlar sayesinde öğrendim az çok Rusya’yı
Helal 😄
https://ibb.co/d51WYJ0
Sence?
Korkutmaz gibi 😄
Kendi takım arkadaşların böyle diyorsa haklısın kötü korku sarmış :D
Aynen beni her gördüklerinde FiqHShoT geldi kurutuldunuz diyorlar benim takıma 😄 kurtarıcı benim nasıl olsa 😄
Korku salacak bir nickim olduğunu zannetmiyorum, son dönemlerde aldığım nickleri eşimin ismiyle uyarladığım için hele hic sanmam.
Bir çok yerde Garezm'i güzel andırmışımdır :D
Ben anmadım 😄😏
Oyun cemiyetinin yarısından fazlası andı hepsine andırmama gerek yok zaten :) FPS'lerde MMORPG'lerde TPS lerde RTS'lerde. H&S'larda.
Yeterince büyük bir tehdit sezerse, o zaman tehdidin kendisi olur "Garezm"
2007-2008 lerde adam peşlemeye başladık Vadide, CZ de.
Artık sadece zamanımız yok...🥱🤘
Tabi efendim 😂
😂
Korku salmiyor hiç 😄
Kolay yem sanmaları daha güzel oluyor.
Böylece haklamam kolay oluyor 😄
Bilindik bir iki takımla oynuyorum benim adım korku salmasa da onlarla olmak ürkütüyor insanları😂😂😂
Kullanıcı adın ne ki kanka :D Benimkisi Call of Duty Mobile'de DADG58 Pek bir korkutuculuğu yok :D
Beni kimse tanımaz :))
Dosta korku, düşmana güven veriyorum :D
Saf görünen zeki olmak daha güzel
Hahaha hiç sanmıyorum sıradan bir nick
evet