
Daha fazla ganimet elde edebilmek için biraz daha aşağılara inebilirim. Bu konuda tecrübesi olanların fikrini de dinler ve denerim. Sizi dinliyorum canlar. 🥳


bu kadar yaptım uzun zamandır ayda 1 kere falan giriyorum
İlgilenmeye devam edersen çok güzel olur :)
Sıkılıyorum 😄
İşçileri boşta bırakmasan aslında sadece günde 1-2 saat bakarak köyünü çok iyi yapabilirsin. :)
Usta'nın üstü şampiyon falan mıydı Şampiyon 1 e kadar gelmiştim kupa kastığım dönem zaten çok oynamadım 2018 de 140 LVL'de falan bırakmıştım herhalde sonra arkadaşlar çağırdığından 1-2 sefer başladım öyle ama sildim çok sürmeden :D
Hesabının ss'ini atsana bana bi 😀 belki (ç) alarım 🤪
:D :D Çalma abiciiim uzun zamandır oynamasak da emek var emek ajsasdfg
Çalarıııııım 😅 şaka bi yana oyuna dönersen beklerim 💪😎
:D tamam abim gelirsem sendeyim :D :D
Aslan be 😎
😂✨
Küçuk Oğluma sordum en son geçen yıl oynamış daha oynamıyor. Buyuk oğlumunda bir kaç hesabı varmış o oyunda ama artık oynamiyorlarmis. Lig çık kupa kas broo
Haha ablaaa :D ganimet avında olduğumu söyleee. Efsane olup sonradan indim aşağıya :)))
Şu an bir sürü şey anlatıyor onları yazamam kusura bakma benden bu kadar🤣🤣
Selamımı söyle :)
Şu an yazdıklarımı okuyor Başımda zaten oda selam söylüyor.
Hahaha :D
Hayır kocaman adam ne oynuyor dedim. Anne ağzını topla o oyun efsanedir diyor dayak yiycem benden şimdi bu yaştan sonra 🤣🤣
Yiyecek **
Hahaha :D efsaneler asla ölmez ablam
Ne diyim anlamiyorum, büyük oğlan ilerde rast oynuyor bi Türkçe bi İngilizce bağırıp duruyor ilerde valla bezdum..
Içerde**
Rust çok zor bir oyun. Hiç bulaşmadım ama zorluğundan değil. Bir üs yapıyorsun ve oyunda olmadığın zaman gelip orayı basabiliyor diğer oyuncular. Bütün emeklerini paramparça edebiliyorlar, bu yüzden ısınamadım.
Takım bunlar anladığım kadarı ile ve benim oğlumun 3000 saati belki fazlasi var deli oynuyor sabaha kadar okul staj oyun sevgilisi isyanda onunda🤣🤣
Abartmasın abartmasın. CS'de karşıma alır kafasına kafasına vururum. :D
Yarışmalara filan katıldı oyunlarda çok iyi isimlerini bilmiuorum o kadar çok farkli oyun oynuyor ki çoğunda lider bir yıldır bir oyuna girmiyor gel diye yalvarıyorlar onun yerine birine para verip kalesini filan koruruyirlar oynatıyorlar. Kulaktan dolma bu kadar biliyorum. Adamlar bir gecede bir ev parası basıyorlardi oyunlara deli bu oyuncular net..
Bazı manyaklar var. 1 milyon kadar harcayıp char diziyor ve mevzu diye oyunda kavga ediyor. Neler var neler. 🙄
Evet o manyakları bir kaci benim oğlumun arkadaşları kocaman adamlar...
🤷🏻♂️
Cevap
12Cevap
Hiç oynamadım
Hiç oynamadım bir kere denemiştim ama ısınamadım oyuna 🤷♂️
Çıkarsak indiremezler diye fazla çıkmadım knk😂😂
Ühh TH13 🤤
2014 2016 yılları hatvan gibi oynardım çocukluğum bu oyun ile geçti. Muhteşem birşeydi. Şimdi eskisi kadar iyi değil.
hiç oynamadım o yüzden ligim yok :D
Oyna oynaaa 😀
Sondan 3. lig 😄
Gidebildiğim kadar gittim. Sonra hesabı kuzenime verdim. Çok tarzım değildi.
kristalden üste çıkamadım ama çok güzel stratejilerle rakiplerimi alt ediyorum reklam repliği gibi oldu
Canın sağolsun :D
önemi yok onların. ganimet hangi kupalarda çok oluyorsa oralarda takiliyorum 3200 -3500.
Bro sen ilah olmuşsun baya kasmıssın
Bro ne destesi kullanıyorsun
Bir de kupayı hatırlamıyorum 110 seviyeydim sanırım en son
Deste değil ordu :) bu bambaşka bir şey.
Biliyorum ben ona deste diyorum
Clas of clanstada düzenler var ya pekka büyücü tarzı
Anladım. Ben süper ejder kullanıyorum şu sıra. Kara iksirleri sıyırıyorum. 😅
Bırakalı seneler oldu
Bu konuda da bilgim yok
Oyunu bitirdik
oynamadım hiç
Oynamıyorum
Bırakalı 5 yıl oldu
Oynamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?