
Bir başka oyundan arkadaşım ise bana yeni ve çok başarılı olacağım bir kariyerin kapılarını açtı.
Bunlar sadece en güzellerinden iki örnekti. :)
Sizin de böyle oyundan tanıştığınız insanlarla güzel anılarınız var mı?

İnsanlar oyunlarda tanışırsa sevgili yapmak için tanışıyor. Herkes sen değil. Ben elbette tanışmadım😅
Herkes ben değilse, herkes aynı da değildir. Yani herkes herkes değil. Bu da ne demekse neyse boş ver. 😅
Dünkü lafıma gönderme bu😅
🤪
1 abimiz vardı CS den tanıştığımız o da burada İzmir'deydi onla görüştük :D
Miss :)
Alkollü Alkollü CS geliyor P90 alıyor görsen bağırıyor delirtiyor bizi asdkjas
Alkollü halimle maç taşıyorum ben :') püü öyle abiye sdfgsh
jdasndfd :D :D
Cevap
14Cevap
Hiç görüşme fırsatı olmadı. Oynamasam da
klandaki bazıları ile hâlâ iletişimim var. Yolum düşse arar, uğrarım mutlaka.
Hiç denk gelmedim
Kapılar kapanıyor dedim herkes gökyüzüne fırlattı kendini
Hayır daha önce yapmadım ama çok doğal normal bir durum
Oyundan kimseyle tanişmadım.
Tanişmış olsam ayni yerde yaşiyorsak gorusebilirdim
Grubumuz vardı da fazla uzatmadan itibari kesmiştim. Yoksa buluşma falan ayarlamıştık.
Hayat oyunu için de bir kalp vardır nasip bir gün iç içe olmayı ifade eder...💏
Online oyun sevmiyorum oynamıyorum
Oyun değil de, başka program ile oldu.
Evet buluştuk bizim klanın lideriydi 😂
Bunu yapmışlığım var
Güzel oluyor ama :)
Aynenoyun bitiyor dostluk baki kalıyor
Hala görüşüyor musun dostunla? :)
Buraya yoğunlaşınca ara verdim buraya çağırmayı düşünmüştüm ama burdaki beni görmesin:)))
Haha neden? :)
Buraya özgü böyleyim diyelim 🤣
Peki :D ben şöyle şurdan bi yerde yan yan kaçayım :D
Nereye ya😀
Şey ya işim vardı unuttum :D
Ekildim resmen 😀
Ehuehuehue. Ne yapayım, sen öyle diyince kaçasım geldi. :D
Tamam tamam 😀🤣
Hayır görüşmedim
Hayır.
Evet oldu
Hayır
Hayır
Evet evleniyoruz hatta
Hayır hiç görüşmedim
Oyun oynanıyorun
Evet
Toplu zirve yaptık
Olmadı shshshhsh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar