Gamer Oyun oynarken hiç oturduğunuz yerden düştünüz mü? FiqHSHoT Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Oyun oynarken hiç oturduğunuz yerden düştünüz mü 🤔Benim başıma geldi sandalye kırıldı 😑 Oyun oynarken hiç oturduğunuz yerden düştünüz mü? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. hayır 1 0 Yorumla
Onuradr Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Uykulu şekilde oynadığımda klavyeye başüstü düşmüştüm. Üstelik saat 9 bile değildi, çalışıyordum ve aşırı yorgun geliyordum eve.. 1 0 Yorumla
kızsoruyorelif Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 66% +1 yıl Hayır o derece değil ve oyunları pek oynamam daha çok ortamda beraber oynanabilecek oyunları severim mobil ve PC oyunları benlik değil 1 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Geriye yaslanırken düştüğüm olmuştur doğrudur :) 2 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 413 cevap paylaştı. hayır o kadar kendimi kaptırmadım dfmgd :D 1 3 Yorumla FiqHSHoT +1 yıl Kaptırmak dan değil mesela ben sandalye de oturup oynuyorum sandalyenin ayağı kırılmış ben de düştüm senin hiç olmadı mı öyle olayın 😄😄 Yorumla thecutewitch +1 yıl yoo olmadı Yorumla FiqHSHoT +1 yıl Şanslısın 😄 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. korkudan düştüğüm oldu... 0 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hiç düştüğüm olmadı. Destekli otururum hep. 1 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Yok şükür olmadı 😂😂 0 0 Yorumla
Cod2009 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 735 cevap paylaştı. O kadar da değil 😅 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
hayır
Uykulu şekilde oynadığımda klavyeye başüstü düşmüştüm. Üstelik saat 9 bile değildi, çalışıyordum ve aşırı yorgun geliyordum eve..
Hayır o derece değil ve oyunları pek oynamam daha çok ortamda beraber oynanabilecek oyunları severim mobil ve PC oyunları benlik değil
Geriye yaslanırken düştüğüm olmuştur doğrudur :)
hayır o kadar kendimi kaptırmadım dfmgd :D
Kaptırmak dan değil mesela ben sandalye de oturup oynuyorum sandalyenin ayağı kırılmış ben de düştüm senin hiç olmadı mı öyle olayın 😄😄
yoo olmadı
Şanslısın 😄
korkudan düştüğüm oldu...
Hiç düştüğüm olmadı. Destekli otururum hep.
Yok hiç düşmedim
Yok o kadar da değil sjsjsjs
Yok şükür olmadı 😂😂
Evet :D
O kadar da değil 😅
Hayır düşmedim