Teknoloji zaman geçtikçe gelişiyor. Tıp, mühendislik, eğitim, iletişim gibi çoğu konuda geliştiği gibi oyun dünyasında da bu gelişim görülüyor. En iyi örneği ise VR tabiki de. Peki siz VR oyunlar hakkında ne düşünüyorsunuz, oynadınız mı, oynadıysanız deneyiminiz nasıldı?
VR oyunlar hakkında ne düşünüyorsunuz, hiç oynadınız mı?
VR Gerçekten Çok Güzel Görüntünun sanki içinde gibi oluyorsun Ama Maalesef Gear VR de Ben Samsung Galaxy S10 Kullanıyorum Samsung da S10 Serisinde Android 12 Güncellemesi Alınca Oculus Firmasi VR Desteğini Sonlandırdı S20 Serisinde Diğer Android 12 alan Samsung cihazlar da Böyle Bir şey yazmıyor ama S10 serisi kullanan Arkadaşlar Android 12 geçtilerse geçmiş olsun VR kullanılmayacak maalesef Android 11 ve öncesi Desteği sürecek buna çok kızdım Böyle güzel özelliği niçin kaldırırlar ki
Rica Ederim Kardeşim 😊 Senin de Sorun Çok Güzel Sevdiğim sorulardan Telefonun markasi modeli nedir merak ettim de benim dediğim gibi Samsung Galaxy S10
Oyun mobil pek tercih etmiyorum, sadece bazen boş oturur iken ya da bir yere giderken clash royale oynuyorum😅. Performans ve kamera iPhone kadar olmasa da seviyorum telefonumu. Ama biraz eskidi bazen bir uygulamaya girmeye çalışırken ya da çıkmaya çalışırken ani olarak donuyor. Kapatmak zorunda kalıyorum. Onun dışında sorunum yok, gayet beğeniyorum 😇. İlk göz ağrım akıllı telefon olarak bir de😅
Vayy İlk Göz Ağrın Demek İlkler Başkadır Benim Pek ilk sayılmaz da İlk telefonum Nokia Lumia 625 di onu çok az kullandım Sonra hemen Orta segment android akıllı telefona Geçiş yapmıştım 2017 Yılında Lenovo Motorola G4 Plus İsmini yazarsan çıkar 2021 Yılına kadar kullandım Maşallah Çok Güzel Götürdü beni 2 Versiyonu Var Moto G4 Plus telefonun biri 3 GB RAM 32 GB dahili hafıza olan seçeneği diğeri de 2 GB RAM 16 GB Hafıza dahili hafıza olan Seçeneği Benimkisi 2 GB RAM 16 GB Hafıza olanıydı Kamerasi sınıfına Göre güzeldi Ekranı da başarılı Pubg Mobile Örnek onu bile oynatıyor du ama tabi Çok performansli değil Arada takılma sorunları yaşanıyor du sonra bataryası Dayanmayacak vaziyete geldi bazen %15 bazen %23 bile aniden kapanıyor du Hafıza da yeterli gelmemeye başladı bende Telefon Arayışına Girdim Xiaomi Baktım ama Arayüzünü Sevemedim Samsung Galaxy S10 Aldım İyiki de almışım aralarında ciddi fark var Ne zaman aldın İlk telefonunu
Güzelmiş 😇, 2019 senesinde aldım kendi paramla 😅😇. Yaklaşık 2000 TL idi o zamanlarda. En çok memnun kaldığım olayı bataryası olmuştu. Cidden gün içinde çokca kullanmama rağmen bitmiyordu kolay kolay. Şimdi ama eskisi gibi değil maalesef.
Benim önceki Motorola G4 Plus Hala Bataryası orijinal Gideri var Şimdi Maalesef Ekonomi Öyle Berbat duruma geldi ki Tam zamanında almışım Orta cihazlar bile 5000 bin oldu Pes diyorum yani 2000 bin TL Varsa Geçmişin cihazları yenilerden de Giriş seviye düşük cihazlar var Maalesef
Valve index'im vardı 1-2 ay öncesine kadar, sattım sonra. Ondan önce oculus quest 2 vardı, onu da satmıştım.
Daha güzel VR headsetler bekliyorum. Kablo karmaşasından vs. kurtaracak, elleri ekstra malzeme olmadan algılayacak bir vr lazım. ( gerçi oculus quest 2 de var ama daha başlangıc aşamasında ve pek iyi değil. )