Teknolojinin daha da gelişmesiyle beraber VR gözlükleri ile filmler izleyebiliyor ve hatta oyunlar oynayabiliyoruz. Popüler oyunların çoğu artık VR (Sanal gerçeklik) modunu kabul ediyor. VR da hiç oyun oynadınız mı? Oynadıysanız adı neydi? VR da oynamak size neler hissettirdi? Marka önerecek olsaydınız hangi markayı önerirsiniz? #gamer#internetveteknoloji
Sanal Gerçeklik (VR) oyunlarını denediniz mi, hangi VR'ı önerirsiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Play station vr olarak tavsiye verebilirim resident evil 7 oynamıştım baya beni etkilemişti hatta oynarken bir gece çok korkmuştum itiraf ediyorum 😄
Half-Life son oyunu ALYX oynamak isterdim. VR diye oynayamadım maalesef.
VRsız oynanabilir hale geldi mi yoksa?
hayır ama çok isterdim denemek
Denemek isterim, ama zararlı diye duymuştum.
Fena sarıyor
Önermek istediğin belirli bir marka var mı peki?
Miktar önemli aslında :D ama en ortası oculus markasıdır
Ben Oculus ve Htc arasinda kaldim
İkisinin ayrımı youtubede olabilir istersen bak özelliklerini gösteriyorlardır.
Baktım ama yinede kararsızım.
Benim seçimlerime güvenirsen oculus diyorum
Olabilir..
henüz denemedim, ama merak ediyorum..
onun için sağlam makina lazım knka :D
denemedim
Denemedim
Hiç denemedim
denemedim
Denemeyi isterdim