Bir asker oyunu vardı adını hatırlamıyorum bir abi yüklemişti. Terörist avlıyorduk. Vurularak ölme yoktu. Çöl gibi bir ortamda başlıyordu oyun bir tane asma sallanan köprü vardı bir tek oradan atlarsan ölme vardı. Komutan olarak başlanıyordu ve küçük bir kulübeden başlanıyordu. Bilgisayara yüklenen ilk oyun buydu. Adını bilen varsa yazsın. Yıl 2005-2006 falandı.
Cs 1.5 veya Half Life olması lazımdı. Half life o tren yolculuğu ile başlar bitmek bilmezdi sonra o ofiste boş boş gezerdim hiç bir şey anlamazdım yaş 8 9 tabi ne anlıycaz
ben yeni oyunları daha çok beğeniyorum sanırım. görsel olarak daha iyi olduklarını düşünüyorum. ^^ ama eski oyunlarda alınan eğlenme hissi tabii ki azaldı.
Yeni oyunlar yeni filmler gibi. cgi ne kadar iyi ise içerikten o kadar yoksunlaşıyorlar. Mesela ben Sea of Thievesi çok severim. Çok gerçekçi grafikleri yok ama içerik ve oynanışı çok zengin. Grafikleri çok iyi olup içeriği ve oynanışı da iyi olan zaten sayılı oyun var. Gta 5 gibi Witcher 3 gibi. Zamanının Skyrim'i gibi.
Skyrim benim en sevdiğim oyunlardan biri gerçekten evreniyle bile muhteşem bir oyun. Witcher'da öyle. grafik açısından güçlü oyunları beğeniyorum ben. ^^
Skyrim zamanına göre yapılabilecek en iyi oynanış ile yapılmıştı. Eksikleri çok o da yapıldığı yıldan kaynaklı. Ki yapıldığı yılın imkanlarının ötesinde bir düşünce ile yapılmıştı zaten. Şimdi yapılacak olsa sanırım witcher 3'den daha da iyi olurdu. Skyrimi çok kez bitirdim de Witcher 3'ü bir kez bitirdim. Hatta ikinci kez bitirecektim oyun yarım kaldı en son ocak ayında oynamışım. Son dlc güncellemesini hiç yükleyesim yok 40 gb güncelleme mi olur yer kalmıyor ssdde
Hatırlamıyorum ama ilk oynadığım oyun Gta vice city kurtlar vadisi modluydu sonra NFS2 wolfteam diye gitti en son Counter-strike 1.6 da takılı kaldım 😄
şu og dövmesi piyasaya girdi gireli oyunun boku çıktı ya geçen seneye kadar oynuyodum ama askere gittim geldim bıraktım valoya başladım valla eskiler çok güzeldi gerçekden dirilişler ve og olmadan önce
Bıraktım oyunu çok koxperler Makrocular vardı sinir oldum adama 83 skilini vuruyorum saniyede canı doluyor yapcan adaletin sistemini dedim sinir oldum clanla birlikte sattm chari reb10 du