Selam dostlar. Oyun oynayacaksınız ama birini seçme hakkınız var sevgiliniz ile mi yoksa arkadaşlarınız ile mi oynarsınız. Sevgiliniz veya arkadaşlarınız birinden biri trip atacak :D
Sevgilinizle mi, arkadaşlarınızla mı oyun oynarsınız?
Oyun oynayan bir insan değilim ama sevgilim varken onunla oynuyorduk. Beni oyunda bile koruyordu, sonra da ölüyordu.😂 Yazık garibim ya 😂 O yüzden sevgilimle oynamayı tercih ederdim oynayacak olsam.
sevgiliyle oynarken de hırs yapmayı veririz :D işin güzelliği uğraşmakta yani ben sevgilim olsa da oynasam gider ben vururum onu 😂😂 uğraşırım sürekli neyse zaten yok :D
Zaten sevgili ile de bir arkadaş gibi olunmalı yeri geldiğinde, beraber gezip tozup eglenilmeli. Tabi yeri geldiğinde de bir dost, bir anne baba misali gibi gibi durumlar da olmalı😅. Sadece sözde yani öyle sevgili olunmamali
En İyi Cevaplar