
Valla ben bağımlı olana üzülürüm 😂

Böyle bir amaçla evliliğe adım atmam. Ama böyle bir durumla karşılaşırsam da üzülmem. Aksine mutlu olurum, hatta kendi oyunlarımızı yapıp üretim aşamasına geçmeleri için yüreklendiririm de ☾
Üzülürüm. PC basında asosyal yetişen cocuk sevmem. Dışarı çıkıp oynayacak , basını belaya sokacak , kızım olursa arkadaşlarıyla kahve ortamı yapacak , alısverıse gıdecek , bana sırnaşıp para isteyecek
Vallahi ben olsam çok üzülürüm düşünsene eşinle birbirinizin yüzüne bakmıyorsunuz, çocuk desen gibi bir halde darmadağın bir aile kim ister gibi öyle bir yuvayı.
Cevap
6Cevap
Sevindirdim
İletişim önemli evin içinde.
Bağımlı olanı amateme yatırırım. Tedavi olsun 😃
Bir eve tek bağımlı yeter. O da ben 😃😃
Aileden 1 kişi gamer olsun öyle sevmem 😄
Gayet sevinirim, tabi gamerdan kastım ama online FPS değil sadece ya da mmorpg değil 😅.
Şahsen onları farklı yönlendiririm :)
Retro gamerım ve benim ailem oyunlarım... 😊
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?