Selam dostlar. Hepimizin oynamaktan çok zevk aldığı, çok sevdiği oyunlar vardır ama bazıları bizim için tektir. Şimdi sizin için tek olan o oyunu komaya girip hayalinizde sonsuza kadar oynama fırsatınız olsa siz hangi oyunu seçerdiniz?oyun oynamayan arkadaşlar da sonsuza kadar izlemek istediği dizi veya yapmak istediği farklı bir şeyi seçebilirler.
Komaya girsem de sonsuza kadar şu oyunu oynasam dediğin bir oyun var mı?
Tövbe Resimde ki Adam komaya değil de Boşalıyor yüz ifadesi var görünüyor 😅 oyunlar da komaya girecek kadar bağımlı değilim şükür bağımlılık iyi değil zaten
hdjkkskhs bir zamanlar pubg vardı ama sonra bir konsere gittim orada da malum kişi de gelmişti xiskndks bina tepelerinde askerler filan durunca bunun korkutucu olduğunu düşündüm 😂😂bu düşünceden vazgeçtim film olarak lucifer olabilir kxmsmxj
aşırı doğru bu arada :) ben bu hataları yapan birisiyim şahsen ama farkındayım da aynı zamanda :) fırsatları boşa harcar değerlendirmezsen sonra ağlamayacaksın hiç fırsat gelmiyor diye :D
Evet🙂 herkese kendine göre fırsat sunar hayat. Kimi gmrmez kimi görür erteler kimi kullanır. Hayat senin. Nasıl yaşamak istersen öyle. Ne nasıl tercihlerde bulunursan o şekilde yön verirsin. Mız mızlanma çünkü sen seçtin bu hayatı, derim her zaman.
Gta Vice City😅 İşin içinde koma falan varsa hele😅 Sırf atmosferinin güzelliği için değer. Tabi o efsane zor dodo görevi ztn komaya sokuyordu o ayrı da😁
ben şu aşağıdaki👇 missiondan bahsetmiştim😅 Birkaç defa baştan oynadım ama hep burada takılı kaldım☹️ finali hiç göremedim yani, helikopter, RC görevi falan hep geçtim de bu komalık işte😅
bug falan yok da görev super star, very hard nasıl tanımlarsan o zorlukta, ana görev değil ztn sonlara doğru satın aldığın mekanların birinden alıyorsun görevi
Ya komalık felan değilde knight online bırakıyorum 3 5 sene sonra canım sıkılıyor dönüp dolaşıp yine başlıyorum. Aslında bunun sebebi çevremizdeki insanların sıkıcılığı olabilir.