Gamer Tuttuğunuz takım şampiyon bile olsa oyun oynamaya devam eder misiniz? FiqHSHoT Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Tuttuğunuz takım şampiyon bile olsa oyun oynamaya devam mı edersiniz 😄🤔Şampiyon 🔴🔵🏆 Tuttuğunuz takım şampiyon bile olsa oyun oynamaya devam eder misiniz? Cevapla Oyun Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Gamer konusunda 11,3b cevap paylaştı. Evet ederdim devam 0 0 Yorumla
wildmoongirl Takip Et FenomenGuru Yaş: 28 +1 yıl evet, devam ederim oyun bittikten sonra kutlama yapılabilir. 🍬 2 11 Yorumla SalvioHexia +1 yıl ben sonradan da kutlama yapmam ki :D Yorumla wildmoongirl +1 yıl @SalvioHexia neden yapmıyormuşsun? ^^ Yorumla SalvioHexia +1 yıl bilmem ki gereksiz görüyorumonlar kupa alıyorpeki bize ne veriyorlar :D Yorumla wildmoongirl +1 yıl büyük aşklar yaşamıyorsun demek ki... :D Yorumla SalvioHexia +1 yıl yok o kadar aşk yaşamıyorum takımla :D fenerbahçeliyim ama ilk 11 i sayamam o derece rengini seviyorum rengi ile aşk yaşıyorum ben sadece :D :D Yorumla wildmoongirl +1 yıl herkesin olması gerektiği kadar diyelim buna sjknjdf Yorumla SalvioHexia +1 yıl ehöyle diyelim o zaman herkesin aşk yaşama şekli farklıdır tabi :D :D Yorumla wildmoongirl +1 yıl herkesin aşkına kimse karışamaz doğru diyorsun kjfdnjkdf Yorumla SalvioHexia +1 yıl aşk saygı duyulacak bir şeydir ayneno zaman ver coşkuyulay lay lay lay lay lay lay lay laaayfeee ner bah çeee güm güm güm :D :D bu arada hangi takımlısın bakim hangi takımla aşk yaşıyorsun :D :D Yorumla wildmoongirl +1 yıl pek yabancı değilim sana mazinde bir tarih yatar yaşa... kfdnjkfdş Yorumla SalvioHexia +1 yıl ooooo renkdaşız bee ne yabancısıdamarımızı kessek kanımız sarı lacivert akar agaa :D :D Yorumla
İstanbul_bey Takip Et FenomenMaster Yaş: 41 +1 yıl Devam ederim tebrik ederim trabzonsporlu futbol severleri 1 0 Yorumla
KnightsSword Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Futbolu pek önemsemediğimden bir şey diyemeyeceğim ama oynamaya devam ederdim umurumda olmazdı :D 1 0 Yorumla
Real_AnimeGirl Takip Et Guru Yaş: 125 , eic 95% +1 yıl Anlamadım soruyu?Tuttuğum takımla benim oyun oynamamın ne ilgisi var 2 3 Yorumla FiqHSHoT +1 yıl Oyun oynuyorsun ya o günün akşamı tuttuğun takım şampiyon oluyor sende o sıra oyun oynamaya devam mı edersin yoksa gidip sende havai fişek vs. Patlatıp eğlenir misin 😄 soru buydu Yorumla Real_AnimeGirl +1 yıl Ederim, nesini kutlicam sajxskxjsj Yorumla FiqHSHoT +1 yıl 😄 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Fener şampiyon olacak ben oyun oynayacam nasıl fenerli olmak bu böyle 1 3 Yorumla FiqHSHoT +1 yıl İkizterazi ilk defa soruma geldi ben şok 😄 Yorumla ikizterazi +1 yıl Gamer soruyorsun o da ilgimi çekmiyor jsjsj spor çekiyor ama😎 Yorumla FiqHSHoT +1 yıl Çünkü Gamer fenomeniyim 😄 Yorumla
SalvioHexia Takip Et Master Yaş: 38 , eic 82% +1 yıl ben oyunumu oynarım kardeşkim şampiyon olursa olsun bana ne faydası varoyun bile daha fazlasını yapıyor beni eğlendiriyor 1 0 Yorumla
վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Gamer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Şampiyonluk varsa akan sular durur. Oyun oynayamam. 😃😃❤️💙 1 0 Yorumla
FelFire Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Gamer konusunda 3,8b cevap paylaştı. tuttuğum takım yok, futbolsuzluk özgürlüktür 0 0 Yorumla
kafkefsago Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Gamer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Ederim sirsdsn bir şey djdjdkd 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evet ederdim devam
evet, devam ederim oyun bittikten sonra kutlama yapılabilir. 🍬
ben sonradan da kutlama yapmam ki :D
@SalvioHexia neden yapmıyormuşsun? ^^
bilmem ki gereksiz görüyorum
onlar kupa alıyor
peki bize ne veriyorlar :D
büyük aşklar yaşamıyorsun demek ki... :D
yok o kadar aşk yaşamıyorum takımla :D
fenerbahçeliyim ama ilk 11 i sayamam o derece
rengini seviyorum rengi ile aşk yaşıyorum ben sadece :D :D
herkesin olması gerektiği kadar diyelim buna sjknjdf
eh
öyle diyelim o zaman
herkesin aşk yaşama şekli farklıdır tabi :D :D
herkesin aşkına kimse karışamaz doğru diyorsun kjfdnjkdf
aşk saygı duyulacak bir şeydir aynen
o zaman ver coşkuyu
lay lay lay lay lay lay lay lay laaay
feee ner bah çeee
güm güm güm :D :D
bu arada hangi takımlısın bakim hangi takımla aşk yaşıyorsun :D :D
pek yabancı değilim sana mazinde bir tarih yatar yaşa... kfdnjkfdş
ooooo renkdaşız bee ne yabancısı
damarımızı kessek kanımız sarı lacivert akar agaa :D :D
Devam ederim tebrik ederim trabzonsporlu futbol severleri
Futbolu pek önemsemediğimden bir şey diyemeyeceğim ama oynamaya devam ederdim umurumda olmazdı :D
Anlamadım soruyu?
Tuttuğum takımla benim oyun oynamamın ne ilgisi var
Oyun oynuyorsun ya o günün akşamı tuttuğun takım şampiyon oluyor sende o sıra oyun oynamaya devam mı edersin yoksa gidip sende havai fişek vs. Patlatıp eğlenir misin 😄 soru buydu
Ederim, nesini kutlicam sajxskxjsj
😄
Fener şampiyon olacak ben oyun oynayacam nasıl fenerli olmak bu böyle
İkizterazi ilk defa soruma geldi ben şok 😄
Gamer soruyorsun o da ilgimi çekmiyor jsjsj spor çekiyor ama😎
Çünkü Gamer fenomeniyim 😄
ben oyunumu oynarım kardeş
kim şampiyon olursa olsun bana ne faydası var
oyun bile daha fazlasını yapıyor beni eğlendiriyor
Şampiyonluk varsa akan sular durur. Oyun oynayamam. 😃😃
❤️💙
tuttuğum takım yok, futbolsuzluk özgürlüktür
Takım tutmam oyun oynarım
Bahis oynamaya devam ederim
Ederim sirsdsn bir şey djdjdkd
Hayır GS ve Trabzon sa bide